Tak aby toho nebylo málo tak krom bílý (OneBS) jsem pořídil ještě tuhle červenající se jednašestku. Je z Prahy od Martina který jí vlastnil 6let a za těch 6 let neviděla zimu což je celkem znát. Jedná se o 93jku předfl verzi (pro mě asi nejzajímavější) s 85kW, bez abs s posilovačem. Momentálně je mazda po STK a víceméně kastle je v pěkném stavu. Pár drobností se najde co je v nepořádku ale to napravíme během léta. Zatím je to serie krom podvozku který je MeisterR a sedačky Bride Zeta II se skidnation držáky sedačky. Doma už mám připraveno vícero dílů které jsem kupoval už na OneBS
. V plánu je hlavně jezdit přes léto a užívat si to a v zimě kdy auto stejně jezdit nebude chci na něm spíše něco dělat. V plánu tento rok je nahodit kola s gumama, udělat geo, nahodit brzdy 255/250mm s Hawk HP+, nahodit rollbar, stabíky a udělat takovou tu klasickou údržbu.
Je to už moje třetí mazda a nebejt bílá tak shnilá tak si nechám tu a tuhle nekupuju. Takže důvod téhle je stav kastle a tudíž nenutnost práce na bílé která by ve finále stála stejný peníze. Takže bílá půjde z domu a tímto jsem zbaven té práce a všeho okolo na kastli které můžu věnovat řízení a trochu toho opravovaní/upravování mechanických dílů. Za mě asi nejrozumnější rozhodnutí než se pouštět do vaření bílé. Raději to nechám na novém majiteli a já si ušetřím čas.
Včera se auto vyleštilo ale na jednom místě se už bohužel probrousil lak (tenká vrstva laku a v neposlední řadě byla mazda v minulosti už mnohokrát leštěna) a někdo před náma to udělal na pár místech taky. No nic stačilo keců trocha fotek, aby se neřeklo, je tu.
Kola jsou SSR mkII a mkIII bejvalé po Kousmenovi. Jen jsme si dali práci a trochu dali do pucu lemy a středy se ještě budou lakovat. Obuto do R888R i přes všechny rady že na českých okreskách nevyužiji jejich potenciál.