Zatím dobrý, takže klidně. Je fajn, že sedí přesně, takže víceméně plug & play na NBfl výfuk. Jen jsem musel dopilovat díru na držáku k převodovce, ale to je práce na 5 minut s pilníkem a svěrákem.
Sportovní kat evidentně katuje, jinak by se už druhá lambda ozvala (už jsem jeden sportovní kat měl, kterej přesně neseděl a brzy odešel), STK mě čeká v září. Zvuk to lehce přiostřilo do toho správného spektra, ale většina zásluhy je na koncáku. Viz videa z Rokoše.
Výkonově to asi nic moc nepřidá, jestli, tak jednotky koní, stejně jako více průchozí koncák Magnaflow. Ale tohle má smysl hlavně u přeplňovaných aut. Jenže turbo potřebuje výfuk úplně jiný, takže ideál ke kompresoru, když nechceš straight pipe (a jakože nechceš) a nenecháš si dělat výfuk na zakázku.
Tady hlavně vítězí cena/výkon, stál asi 5,5k s dopravou z Anglie. Střed IL 4k, koncák 7k. Komplet zakázkovej výfuk od svodů až po koncák s katem ti za 16,5 tisíc asi nikde neudělají, ale zase může být kvalitou dál a mít opravdu výkonový význam (a hlavně si můžeš vybrat průměr (2,5 - 3 palce)). Jenže bůhvíjak ladit výfuk u atmosféry z ní torpédo stejně neudělá.