jarka NB 1998

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 27 dub 2019, 22:09

Dřív jsem na ctr měl dokonce 18Ah odyssey a jezdil jsem s ní tři roky a myslím, že ještě dodnes slouží a ta zklamala jen jednou, když ladili auto na brzdě a furt to startovali. Myslím, že pokud s tím nejezdíš v zimě cukačky po městě tak by to mělo být na pohodu. A jak píšeš, je to rozumná cena za 5kg dolů.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod Maxton » 15 čer 2019, 01:31

Jakou teď prosimte jezdis geometrii ? Sosam nejaky cisla co bych nastavil a vsichni nastavuji predek na vic nez zade a u tebe to vidim obracene ? Diky Kuba
Maxton
 
Příspěvky: 129
Registrován: 22 kvě 2016, 10:25

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 15 čer 2019, 13:48

Naposled jsem jí nastavoval v 2016 (P (odklon -1°40', záklon 4,5°, sbíhavost 14'), Z (odklon -2°, sbíhavost -04')) a pak už jsem přímo na geo nesáhl. Ale zvýšil jsem o cca 0,5 cm předek (škrtaly mi širší gumy o podběhy, takže se mi asi malinko zmenšily odklony na předku) a dal jsem tvrdý whiteline stabíky, který mám úplně natvrdo. Ten zadek byl na 185 gumách kvůli tý malý rosbíhavosti takový hravý, ale na širších 205 gumách se to zklidnilo.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 10 srp 2019, 13:23

Konečně jsem se dokopal a nainstaloval už skoro měsíc koupený shif-ligth (SL-07 od JF performance). Je to paráda, nemusím už konečně sledovat otáčkoměr, který teda dost kecá (aspoň podle sifth-ligthu). Prozatím mám nastavený první upozornění na 6,2t rpm - (jeden zelený blik+jedno pípnutí) a druhý upozornění na 6,6t rpm - (červené blikání+více pípnutí).
https://www.youtube.com/watch?v=VH84wp8Pcak
Obrázek
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod RON » 23 zář 2019, 18:49

to je super blbost! co to stálo?
Mazda 323F BA, 1,5 16V, rv.1997
Mazda MX-5 NB, 1,6 16V, rv.1999
RON
 
Příspěvky: 124
Registrován: 04 bře 2015, 12:16
Bydliště: Borovany, okr. České Budějovice

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 26 zář 2019, 14:36

1500 :) .
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod gramo » 27 zář 2019, 16:13

Taky si shift-light pochvaluju. Dal jsem to místo fake tlakoměru (kde se k tomu vleze i LED kontrolka na olej). Mám teda bastl vlastní výroby podle schématu z netu, je to analogové řešení, takže z principu méně přesné, ale taky mi otáčkoměr ukazuje 7000, i když jsem signál nastavil někde kolem 6500.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 01 říj 2019, 21:09

Tak šikovný bohužel nejsem :( - já musel vrtat.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 13 říj 2019, 19:54

Tak bohužel babička tenhle rok dojezdila, nejdřív zahlásil tlakoměr oleje nulu (myslel jsem, že je to jen kontakt, že se něco pokazilo při montáži shift-ligthu), bohužel divný zvuky a následná ztráta tahu a nestálý volnoběh a chcípání vypadají na větší problémy :( . Nevím co se jí znelíbilo, vždycky měla oleje dost a čerstvý, nikdy jsem jí nehonil za studena a najeto jen 50t km :( .
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod vhml » 13 říj 2019, 21:03

Zpravidla je v píči přímo olejový čerpadlo. Většinou se rozpadává ozubený kolečko, ale mě se zadřela kulička přetlakového ventilu a zůstal otevřený. Měnit rovnou za NBfl čerpadlo ( i z 1.6 , značení B6D ), je výkonější a má vyřešený ten přetlakový ventil.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 158 návštevníků

cron