Ahoj,
Dlouho jsem přemýšlel jak si zpříjemnit dnešní koronavirové dny a dostal jsem nápad podělit se s Vámi o svojí radost kterou jsem si udělal ke konci minulého roku a tím jsem se zařadil zpět mezi komunitu ( puvodní mx5 jsem musel před lety prodat ).
Vybíral jsem delší dobu a to jak v ČR, tak i zahraničí ( primárně BE,NL, sever Francie a severozápad Německa ). Jako musím říct že není sranda najít auto které by se líbilo, byly v pořádku, nebylo předražené…
Nakonec jsem čirou náhodou sehnal tohle… je to 1,8 NB FL Sportive v myslivecké zelené. Akce to byla opravdu rychlá – v sobotu večer se to objevilo na netu a v pondělí večer jsme si už plácli…
Inu k autu – musím opravdu uznat že jsem měl doslova kliku ( teda doufám že mi teď někdo nenapíše že auto zná a že je svařené ze tří , nicméně pro ty kdo by ho opravdu znaly tak vím že se opřelo v Mostě do svodidel )… nejenom že je to přesně specifikace kterou jsem hledal, ale i předchozí majitel se o to auto dost staral a dal mu náležitou péči a posunul ho o velký kus dál. Nechápu co ten frajer dělá, ale měl tohle, Celicu, Evo ( tož auta na zábavu ) a jako civilní měl Cupra ST… mno někdo se má
Ale abych se vrátil zpět… předchozí majitel rozhodně nešetřil a provedl na autě pár velice zajímavých úprav… co se týče té „klasiky“, tak byly udělané nové nosníky a při té příležitosti šly všechny ramena, nápravnice atd. do komaxitu. Vše dělané v Guru v Praze… mno a teď „vylepšení“ – auto má nové B6 tlumiče, fungl nové brzdy a desky, stejně tak i kola Team Dynamics. Závěrem to úplně nejlepší a to že z auta byl vytažen původní Torsen a nahrazen LSD od KAAZ + vyměněn stálý převod kde je nově 4,57 od MFactory. Poté nějaké „drobnosti“ jako Nardi torino volant + hlavice řadící páky, nová koncovka výfuku + vykuchaný kat, otevřené sání, vykuchaný pojezd od sedačky ( snížení posezu ) atd.
Musí říct že auto mě neuvěřitelně baví, především kombinace LSD KAAZ a stálého převodu 4,57 je fakt pecka…
Co se týče mého dalšího směřování, chtěl bych udržet nastolený trend předchozím majitelem… čili svatý grál místních podvozků od MiesterR je na cestě ( jezdí to hodně lidí, hodně lidí si to chválí… asi existuje něco lepšího, ale prostě pro začátek půjdu do ověřené variaty ). Zároveň je na ceste CoolantReroute od SkidNation. Koronavir mi bohužel oba balíčky někde po cestě zdržel, tak se uvidí kdy co dojde Mám ještě poptaný rollbar a uvažoval jsem o Toyo R888R na okruhové blnutí, ale to je vzhledem k dnešním dnům ve hvězdách…
Tím bych ukončil dnešní referát a od teď každý za své…