čau pánové, tak po 3 měsících hledání jsem si domů dovezl svoje první plnotučné kabrio.
10 let jsem si hýčkal Vette C6 Grand Sport (to byla "jen" targa"), ale z rodinných důvodů musela do světa, padla na mne pak chmura a to se zlepšilo až teď.
Svoje NC jsem našel až v Chebu - což mi připomíná napsat, že jsem z Liberce.
Auto jsem zakrátko viděl na zvedáku, dost jsem se bál že bude zrezlé ale kupodivu předchozí majitel udělal komplet nástřik zespodu, my navázali: drobný dekarbon od TEC 2000, vyměnili jsme olej, filtr, převodovku, diff - hodně mi pomohlo čtení tady na fóru, za což děkuju. Třeba že NC nemá kabinový filtr mě překvapilo
Já jsem samozřejmě hodinu pod aute pobíhal s akuvrtačkou s kartáčem a pak následně s Bitumenem ve spreji, abych vyladil olezlé části podvozku, což můj mechanik nenávidí, protože mu v dílně smrdím ... a vosk do dutin nechám asi až bude teplo, aby dobře navzlínal. Přes zimu asi stejně jezdit nebudu, i Vette stála v hangáru a na sníh a sůl nesměla.
Předchozí majitel - snad není odsud, ale nebyl jen pečlivý, ale i trouba. Už při zkušební jízdě něco bouchalo od levého předního kola, odhadl jsem to na totál vyklepané tyčky stabilizátoru. Jaké překvapení pak bylo, když jsme objevili levý přední třmen naprosto volný, bez šroubů. Asi to je nová úroveň plovoucího třmenu, alá
Cheb
nechal jsem u Volantechu pošít nově volant, našel si novou řadičku (tu kovovou mám rád, ale stejně jako v Abarthovi kdysi, v zimě strašně studí ... pak jsem se ulakotil a koupil nové rádio s navigací, středy kol - byly tam nějaké pochybné Mazda Speed - nemyslím značkou, ale provedením
no na úvod to stačí, dám pár fotek a ozvu se brzy. Chudák teď stojí a čeká na hezčí počasí - nejlépe na březen
no a něco o mě - 48 let, lítám v letadle, jezdím na Harykovi, hraju WOT a jsem uchyl na čistotu auta, i v autě, na technickou dokonalost, pečlivý servis a ... zbytek časem