Jinak hrál sem si s nastavením výšky auta a opět i s geometrií.. Chtěl jsem jít níž abych moh jít dál s odklonama, na předku odklony hodně chyběly.. Ale co nechápu - zadek i předek sešroubovaný na Bilsteinech o 2cm - předek šel níž o 15mm, zadek cca jen o 5mm. A to trvalo asi stovku km než si ten zadek sednul aspon o tolik, jinak byl po sešroubovaní ještě vejš (jak se zvedalo auto), ale u předku ten problém nebyl.. Můžete mi to někdo vysvětlit?
A máte někdo odzkoušenou ideální výšku auta, aby ještě stab tyčky a ostatní části podvozku fungovaly jak mají, auto nedrhlo na každým rohu, ale bylo to níž než serie kvůli těm odklonům?
ještě líp jaký by měl být poměr výšky předek zadek, mám teorii že by zadek měl být o něco vejš, ale o kolik? jaký vliv to má na chování auta?
Jinak geometrie nastavena takhle..
Předek odklon -2°, mírná rozbihavost 0,02´ na kolo
Zadek odklon -1,1°, mírná sbíhavost -0,02´ na kolo
Auto se stalo o dost agilnějším, ochotněji se vrhá do zatáčky. V zatáčce je limit na předku mnohem dál, dá se o to víc "opřít". S předkem naprostá spokojenost.
Zadek se stal zase o něco rozevlátějším, ale nic hrozného, nicméně jak si to asi sedalo tak se odklon o něco zvětšil (a asi i sbíhavost), ted je auto o dost víc neutrální (odklon bude někde k 1,5st, sbihavost nevim), ale na limitu pořád hezky přetáčivý. Když se to utrhne tak se to zase poměrně rychle vrací do neutrality, není potřeba nějak hodně korigovat.
A pro zajímavost.. odklony se teoreticky daly dostat až k 3°, 2,5° najisto.. Díky hroche za excentry