radimk píše:Ahoj, v podstatě sis odpověděl sám. Já nějaké porovnání mám, ale je dost nefér. Měl jsem MX5 NB 1.6, která už měla něco za sebou a pak BRZ, které má pár úprav (viz https://www.sportovnivozy.cz/180438-subaru-brz-praha ) včetně tlumičů a taky přeladěný motor, aby se potlačila ta díra kolem 3 tisíc otáček. První jsem měl Miatu a klasika, malé auto, kam pohnu volantem, tam se to otočí, rádo se to vytočí, legrace. Přechod do BRZ byl: celkově robustnější, tam, kde mojí Miatě docházel dech, v BRZ začíná zábava (psal jsem, že je nefér porovnávat ty dva kusy). BRZ mi přijde předvídatelnější, když to chceš smýknout.
Na dálniční přesuny s Miatou mi přijde otravný ten aerodymanický hluk, BRZ je na tom mnohem líp, akorát tam mi to jistí sportovní výfuk.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 návštevníků