Synchro dvojky

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod seatik » 02 kvě 2010, 21:01

Henry,posli mi prosim vyjadreni toho technika,klidne i SZ
Pouzivanim GL5 je sice v navodu psano,ale sami vidite ze to Henryho zlobilo...tak proc tam nedat neco,o cem se vi,ze funguje...uvidis sam Lukasi,jak se Ti to osvedci
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 02 kvě 2010, 21:36

no tak já to jezdim dva roky ale zkusim o tom něco zjistit kdyby to opravdu mělo něco dělat špatně neni problém tam nalejt co má bejt což udělám tak jako tak
Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod riderhenry » 02 kvě 2010, 23:56

Podle me je to otazka vetsiho najezdu km, nebo nesetrneho pouzivani (muj pripad asi - zkracene razeni + bez meziplynu). Kdyz uz potom prevodovka zacne zlobit, tento olej pomuze, ostatne o tom je i cele tohle tema myslim a funguje to tak i v autorizovanych servisech Skoda/VW - i kdyz to neni primo doporuceny olej pro danou prevodovku, resp. neni to treba nejlevnejsi varianta (nevim, hadam...), tak ho tam daji, kdyz je problem se synchrony. Moje prevodovka uz nebyla 100%, ale po vymene oleje za Motul API GL5 se to velice zhorsilo - razeni sice celkove lepsi, ale synchrony hruza...

seatik: ona ta podstatna cast neni nijak vycerpavajici :D : ...Souhlasím s Vámi, že až na výjimky některých konstrukcí, oleje specifikace GL-5 pro funkci synchronů nejsou považovány za vhodné... Zbytek nasi komunikace byl hlavne o tom, jestli je VW olej stejny jako TAF-X od Castrolu a ktery by doporucil spis atd.

Ing. Milan Šimánek
Technical Support

Castrol Lubricants (CR), s.r.o.
V Parku 2294/2, 148 00 Praha 4
Tel.: +420 296 770 645
Fax: +420 296 770 302
Mobil: +420 603 222 175

jeste dodam, ze olej jsem bral od uzivatele rainbowseven z JDM fora, ktery mel podobny problem jako ja, po vymene prevodoveho oleje do sveho 350Z (taky pouzil API GL5). No a vysledek byl dobry... Ono staci trochu googlovat a uvidite, kolik lidi ty VW oleje doporucuje a chvali na ruznych VW a Skoda forech. At uz u nas, v Nemecku nebo v USA... ;)

E-mail: milan.simanek@castrol.com
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod dopr » 25 úno 2011, 07:36

Tak jsem vcera nechal vymenit olej v prevodovce. Misto nejakych predrazenych VW oleju, Red Line, Motul aspol jsem koupil Valvoline DuraBlend Gear Oil 75W/90, GL-4 a funguje paradne. Rychlosti tam skacou jeste presneji, nez pred tim a ani po ranu neni prevodovka tak zatuhla, jako s puvodnim olejem. Nemam tim padem duvod jej do 6kvaltu nedoporucit 8-)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod riderhenry » 25 úno 2011, 07:43

Po jake dobe jsi menil, ze jsi poznal tak velky rozdil?
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod dopr » 25 úno 2011, 07:53

no. netvrdil bych "tak velky rozdil", ale rozdil tam je. S autem jsem najel nejakych 63 000 od koupe pred 2 lety a pred tim nevim, kdy byl olej meneny. Kamrad mechanik, ktery mi ho menil, rikal, ze jeste nevypadal tak zle, ale byl vic do hneda, nez ten novy, skoro ciry olej.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Borgi » 25 úno 2011, 08:10

Zajímavý, hned jak bude čas tak to zkusím vyměnit ta dvojka je doopravdy peklo, mimochodem včera když jsem dělal výfuk a odkrytoval jsem soustavu spojka převodovka tak jsem koukal že mi tam prolíná olej, ale nebylo možný specifikovat odkud, nevíte někdo kde to bývá nejčastěji?
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod dopr » 25 úno 2011, 08:24

no budto v tom napojeni na motor, tam jsem to mel pretesnene, uz kdyz jsem auto koupil, anebo to muze taky prolinat okolo cidla zpatecky - muj pripad.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Borgi » 25 úno 2011, 08:31

No zkusím to umejt a nějak to vypozorovat :-D
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Ryba » 25 úno 2011, 12:54

a nemuze ti to tam tejct zezhora z motoru? dost casto odchazi okrouzek na cidle polohy vacky
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků

cron