Radírna před koupí

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod riderhenry » 07 bře 2010, 22:47

Jo to je dobra strategie! :D Pripomnelo mi to prvni den "kalamity", kdy jsem cestou domu musel vyjizdet cca 1km dost ostrych zatacek (tzv. "na dvojku") v celkem prutkem stoupani. Sice mam zimaky, ale zadni vzorek uz je pod ryskami... Navic MX-5 ani ty zimaky az tak nepomahaji, kdyz jde do tuheho (tzn. do kopce). Jeste nikdy pro me nebylo jezdeni bokem tak neprijemnou zalezitosti a nechci domyslet, co bych musel delat, kdyby jel v protismeru autobus, nebo nakladak. Asi bych musel nejakym zpusobem zastavit a pak pomalou couvat a zkusit to znovu, v tom lepsim pripade :D

Jinak ta kombinace barvy strechy a auta je super! ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod rimmer132 » 14 bře 2010, 01:44

Potreboval bych takovou radirnu po koupi (dneska jsem privezl, mam radost jako o vanocich :D ):

1) Prijde mi hlucny ventilator vetrani, je hodne slyset i na "1", i za pomalejsi jizdy - v jinych autech to neni slyset skoro vubec. Je to ok?
2) Prijdou mi tupe brzdy vzhledem k sile proslapnuti brzdy, je to chyba nebo vlastnost? V O1 bych pri silnejsim "prislapnuti" visel v pasech, tady to jakoze brzdi.
3) Servis Dufek, Duba, Zeman? Jake mate zkusenosti? Sporilov ma tak blbou povest, ze se mi tam nechce. Co specialne ten Dufek? Kolik orientacne prijde veskrzna kontrola auta po koupi (at me nekdo zbytecne neoj*be)?
4) S tim je spojeny olej mot. a hlavne do diff. a prevodovky - mam to nekde shanet nebo nechat na libovuli servisu, co tam nalejou?
5) Nekdo tady psal o spolecne objednavce na I.L.Motorsport, je to jeste aktualni?
6) Nekdo psal o moznosti nechat projet geometrii nejakymi ucenlivymi ucni s mnohem lepsimi tolerancemi nez v servisu. Muzete prosim pisnout?

Predem diky a MX-5 zdar 8-)
2003 NBFL 1.9 Memories Obrázek ...f mohéru!
rimmer132
 
Příspěvky: 97
Registrován: 08 úno 2010, 22:17

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Winie » 14 bře 2010, 01:53

sice ti nedam odpovedi na vsechno ale aspon na neco. co se tyka oleje, tak rozhodne proverenou znacku. v servisu jsou ti tam schopni nalejt olivovej. co se tyka brzd, tak z par clanku co sem cetl tak vesmes vsechny mx5 jsou pomerne slaby na brzdy. takze to co popisujes bude spis vlastnost. casem bych to resil lepsima deskama nebo i kotoucema. zadny ucenlivy ucne na geometrii nepoustej. najdi si spis nakyho staryho mazaka co ti to udela. mam s nima jen tu nejlepsi zkusenost. a na il motorsport se vybodni. prijde mi to predrazeny. radsi trosku poskarli ebay.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod PavelS » 14 bře 2010, 03:12

Winnie - o učilišti jsem psal já a za tím si stojim, tak to neshazuj když nevíš o co jde. Je to dílna kde dělaj mladý kluci, ale pod dozorem mistra a mýho kamaráda automechanika - ostatně i pod tvým, protože jsi u auta. Mazáka máš možná ty, tak ho doporuč, já ho shazovat nebudu, ale tímhle jsem si jistej. ;)

Brzdy nejsou keramický, ale brzdit by to mělo - začni kapalinou, deskama, kotoučema...

Olej - Sháněj info, ale nech to na servisu (pokud máš nějakej kterýmu důvěřuješ), pokud je autorizovanej, daj ti co tam má podle mazdy bejt - to že je tady pár lidí co si udělaj něco rádi sami, neznamená, že všechny aut. servisy stojej za bačkoru. U Zemana to bylo super když tam byl přijímací technik L.Šedý, nevim jestli je tam ještě - sám to potřebuju časem zjistit...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Koby » 14 bře 2010, 09:39

Pavels: Tak mě napadá, ty si by sis vyměnil olej v difu a převodovce sám nebo to dal do Mazdy? :-) Já se bojim, že tam nalejou něco co tam nepatří... jsem hrozně neduvěřivej na tohle... :-(
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod PavelS » 14 bře 2010, 10:19

Já právě jak jsem dlouho už u těch autorizovanejch servisů nebyl, tak nevim - nemám dlouho zkušenosti. Co tatík? Musel se Šestkou jezdit někam ne? ;)

Pokud bych jel do Mazdy, tak jedině kvůli zápisu do servisky, což je relativní když doufám, že NC budu mít dalších deset let jako NA :P

Mám návrh Koby - co si to měnit navzájem a pak potvrzovat? Můžu ti tam dát naše razítko aerolinek (Technický úsek) :lol:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Winie » 14 bře 2010, 11:04

PavelS píše:Winnie - o učilišti jsem psal já a za tím si stojim, tak to neshazuj když nevíš o co jde. Je to dílna kde dělaj mladý kluci, ale pod dozorem mistra a mýho kamaráda automechanika - ostatně i pod tvým, protože jsi u auta. Mazáka máš možná ty, tak ho doporuč, já ho shazovat nebudu, ale tímhle jsem si jistej. ;)

Brzdy nejsou keramický, ale brzdit by to mělo - začni kapalinou, deskama, kotoučema...

Olej - Sháněj info, ale nech to na servisu (pokud máš nějakej kterýmu důvěřuješ), pokud je autorizovanej, daj ti co tam má podle mazdy bejt - to že je tady pár lidí co si udělaj něco rádi sami, neznamená, že všechny aut. servisy stojej za bačkoru. U Zemana to bylo super když tam byl přijímací technik L.Šedý, nevim jestli je tam ještě - sám to potřebuju časem zjistit...

neshazuju to, jen mam dobry zkusenosti s temahle starouskama. co se tyka tech brzd, tak to se omlouvam, nevedel sem ze ma NC, myslel sem ze ma NBFL
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Koby » 14 bře 2010, 12:02

PavelS píše:Já právě jak jsem dlouho už u těch autorizovanejch servisů nebyl, tak nevim - nemám dlouho zkušenosti. Co tatík? Musel se Šestkou jezdit někam ne? ;)

Pokud bych jel do Mazdy, tak jedině kvůli zápisu do servisky, což je relativní když doufám, že NC budu mít dalších deset let jako NA :P

Mám návrh Koby - co si to měnit navzájem a pak potvrzovat? Můžu ti tam dát naše razítko aerolinek (Technický úsek) :lol:


:D Tatuldova 6ka byla koupená u Zemana... Prodejce p. zemánek tam vyjednal slevu oproti Spořilovu, kde jsou asi zvyklý asi na to, že ty auta se tam prodávaj sami a automaticky bez slev. Tam chtěli neskutečný věci... Třeba táta chtěl jiný a větší kola místo těch R15 standartních a oni že to nejde, jedině tak, že zaplatí oboje atd... :roll: Ale to je jiná věc...

K servisu Zeman... Auto hned po vyjetí z krámu táhlo doprava.. Jelo se tam druhý den a oni, že prej jsme vymetli díru, že to je rozhozenou geometrií. Tak jsme jim řekli, že jsem ujeli asi 30km a žádnou díru jsme fakt nevymetli, ale at teda tu geometrii udělaj... Prý byla v pohodě a všechno ostatní taky, že neni možný aby to táhlo... Tak jsme to vyzvedli a samozřejmě to táhlo pořád - ale táhlo to hodně, vyloženě zřetelně, ne takový to - to je asi trošku nakloněná silnice... Jelo se tam znova at to daj do kupy, at se s tim projedou, že je to hrozný... Tak to samý, geometrie v pořádku a zpráva - "technik táhnutí doprava při testovací jízdě nezaznamenal... -" No nic, pomalinku se s tim táta naučil žít.. Přišla první garančka... Asi 4000,- Prostě jenom olej a všeobecná kontrola - asi normální cena. Auto jelo hned poté na koncert do Mnichova, tam a zpět 800km a sežralo to asi 3/4 oleje z měrky.Tj. cca. 0,70 litru oleje na 800km... táta se uplně zhrozil, protože samozřejmě před tím ten olej kontroloval a byl na horní rysce... Chtěl ten olej dolít, ale nikde v motoru, na faktuře ani v servisce nebyl uvedenej olej, který tam je... Jel jsem tedy k Zemanovi já, abych se zeptal co tam nalili, že to začlo žrát neskutečně olej... A oni, že nějakej Castrol F1 0W-30. To tam podle návodu vůbec nepatřilo nehledě na to, že litr toho oleje stál asi 600,- ...:-( Nějak se na to najelo pár tisíc km, resp. uběhl ten rok do další prohlídky a už se jelo na spořilov... Tam jsme jim opět řekli o tom táhnutí doprava a oni, že se na to mrknou a taky o tom, co si myslej o tomhle oleji co tam ted je. jejich první bylo, kdo Vám to tam nalil??? Tak řikám, že u zemana... A oni: No jo, Zeman... Tak jsem se dál ptal, jestli to je špatnej servis a ten přijímací technik řikal, že zkušenost je taková, že lidi u zemana kupujou auta, ale do servisu po pár zkušenostech jezděj na spořilov...
Nalili tam to, co tam má bejt, tedy 5W-30 od Castrolu a udělali geometrii - od té doby auto netáhne... Nevim, asi Zeman žádnou geometrii nedělal, protože je to v rámci záruky zadarmo a nebo měli rozštelovanej ten stroj...

Tolik má zkušenost se Zemanem... Ale samozřejmě to byla třeba jenom náhoda, smůla...

A co se týče Spořilova, tak jsme tam byli asi 4x a dobrý, nikdy nebyl problém. dávaj zpět i vyměněný díly, jednání je v pohodě. jednou jsme tam řešili přes havarijko nějakej škrábanec, taky bez problému... Akorát si učtujou nesmysly, třeba kontrola brzd 1200,-, kontrola karoserie 1100,- předraženej olej atd... Ty garančky tam stály když tam táta ještě jezdil od 6000,- do 10 000,- podle toho, jestli se dělal klima, pylovej filtr atd...
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod PavelS » 14 bře 2010, 12:06

Hm...V Zemanovi jsem měl dobrý zkušenosti s NA, ale už je to dýl... Tak nevim...

Ty nesmyslný ceny jsou u všech dealerů stejný - teď jsem na NC zaplatil za výměnu okna pomalu víc než za to okno samotný. :?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod riderhenry » 14 bře 2010, 14:49

Olej urcite kup predem, servis si na tom neskutecne narazi a stejne ti tam nalije to, co je pro nej nejvyhodnejsi (sveho smluvniho partnera...). Rozhodne nebude rozhodovat podle toho, co je pro auto nejlepsi... ;) I kdybys koupil ten stejnej Castrol, co tam lejou, tak usetris docela dost penez. Jen pozor, Castrol pro servisy a pro bezne smrtelniky ma vetsinou jine nazvy, tak je treba to dohledat.

K tem servisum - kdyz jsem NB koupil, tak jsem mel tendenci chodit jen do servisu, mit vzorne vyplnenou knizku atd. Tady v Brne jsou dva aut. servisy Mazdy, Balvin a Autopalace. Ani jeden bych nikomu nedoporucil. Nejsou schopni ani vymenit olej nebo pneumatiky. Posledne jsem tam prijel s olejem, ktery jsem si koupil a chtel jsme ho vymenit jen vylozene kvuli razitku. Dost vyrazne to prelili..... Kdyz si otec prezouval onehda na letni, tak mu dve kola utahly tak, ze to museli povolovat dva chlapi a dalsi dve sla povolit rukou ;) No a do tretice - mel jsem skrably blatnik, potreboval nalakovat. Jeden servis mi nabidl cenu 6000 s tim, ze je to s rezervou, coz mi prislo docela slusne, na aut. servis. Druhy nabidl 15 000 minimalne :lol: Oprava me nakonec stala snad 2000... Kdyz si k tomu clovek jeste prida ty lidove ceny za ND a praci...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 návštevníků

cron