Jaký vzduch. filtr?

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod ADix » 01 dub 2011, 07:20

kit za 6...no jeblo by mě...kupil sem nějaký hliníkový cold air intake z ebay a pak jen dokoupil APEXi filtr a cena vyšla tak na 2500 celkem...fotku mám v sekci auta členů či jak to tam je :)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod Aleshak » 01 dub 2011, 19:15

mam rok 2001, tak to asi udělám jak psal Zaplik, koupim filtr vrtnu díru a kašlu na to.... vim že ps nepřida, ale jde mi o zvuk :P
Aleshak
 
Příspěvky: 31
Registrován: 26 bře 2011, 21:01

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod Dee #4 » 02 dub 2011, 19:39

tak kazdej to resi torsku jinak ;) sem priznivcem osvedceny kvality a ne domaciho kutilstvi co se tyce veci na auto. A kdyby to nefungovalo a nemelo by to smysl, tak to napr. v USA neni tolik aplikovano (pro ty co se tady furt vohanej moudrama z usa for)
a ze to neprida kone? pokud je mi dobre znamo - cim lepe a vice vzduchu se dostava do motoru, tim je silnejsi - proto tvrdit ze to neprida ani ponika je blbost, samozrejme se drzim pri zemi a odhaduju tak 2-4hp max.
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod Borgi » 03 dub 2011, 06:55

Tak tady s tím tvrzením bych byl opatrnej možná ti to změní průběh ale výkon ti to určitě nepřidá, pořád seš v atmosféře a ten motor si cucne kolik potřebuje. Nemělo by se moc věřit tomu filtr 5 výfuk 10 atd. vím moc dobře jak je těžký nahnat nějakýho toho koně, navíc atmosférou, většinou je to spíš o tom efektu zvuku že ti přijde že to najednou hrozně letí. Nechci ale samozřejmě nikoho zrazovat :-D
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod ADix » 03 dub 2011, 08:53

No ono bez oprav ECU se zvedne fakt max jen tak 2 indexy krutopřísnosti... Jak psal Borgi u atmosfery si motor sám určuje kolik co kam pujde...takže když poměníš milion věcí na autě tak naopak to pak muže jen doprasit pač ECU nepochopí co kněmu jde z čidel...takže u nás buď jen odlehčovat, upravit podvozek a brzdy, abysme dojeli v zatáčkách, to co nás n rovince natrhne, anebo implantovat nějaké foukátko....
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod Vavris » 03 dub 2011, 10:37

Přesně jak píšou kluci.

Moje minulé auto bylo dokonce po nahrazení původního airboxu otevřeným sáním (poctivě odstíněno) pomalejší..
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod car2n » 16 kvě 2012, 18:08

kdyz budete nekdo shanet apexi, tak at vite na co koukat

http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... arket.html
Uživatelský avatar
car2n
 
Příspěvky: 402
Registrován: 24 led 2011, 01:38

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod jardaj. » 16 kvě 2012, 18:47

Podpořím Borgiho, ADixe a Vavrise. O tomto jsem měli před dávnými lety hovory s Pepou Michlem. Ten říkal: Výfuk ani sání koně nepřidají jen sá dá ovlivnit průběh točivého momentu. Nějaké 2-3 kW se bez testu na brzdě ani nepozná a takový rozdíl může být i u identických motorů. Ostatně když se zapne klima tak ta asi tolik spotřebuje. To jsou nitě. Samozřejmě i atmosferický motor se dá vymazlit na podstatně vyšší výkon, ale pracnější cestou. Škodovka 130 měla víc jak 100 kW a to byla v karburátorové verzi a osmiventil. Tam se to nahánělo především vyšším kompresním poměrem, ale to už je jiná kapitola. Výrobci a prodejci spoléhají na důvěru a dokonce jsou tak drzí že tvrdí, že jejich koncovka výfuku zvyšuje výkon a snižuje spotřebu.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod PavelV » 16 kvě 2012, 22:14

Mám osobní zkušenost se sáním z IL (ten jejich airbox). Samotné sání dle jejich grafu z brzdy mělo přidat 8 koní na NB 1,6. Já neměřil výkon před montáží, ale jen po montáži a výkon se k těm 118 poníkům došplhal. Výfukem (kompletním=svody a komplet trubky + sání + ideálně i kat) se dá nahnat docela dost koní, ale musí se to umět a hlučnost auta roste a roste :) .
P.S.: Ani omylem jsem nechtěl naznačit, že to snad umím nebo něčemu rozumím ;) .
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: Jaký vzduch. filtr?

Příspěvekod Winie » 16 kvě 2012, 23:19

PavelV píše:Mám osobní zkušenost se sáním z IL (ten jejich airbox). Samotné sání dle jejich grafu z brzdy mělo přidat 8 koní na NB 1,6. Já neměřil výkon před montáží, ale jen po montáži a výkon se k těm 118 poníkům došplhal. Výfukem (kompletním=svody a komplet trubky + sání + ideálně i kat) se dá nahnat docela dost koní, ale musí se to umět a hlučnost auta roste a roste :) .
P.S.: Ani omylem jsem nechtěl naznačit, že to snad umím nebo něčemu rozumím ;) .

:lol: zrovna ty :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 15 návštevníků