Ačkoli Mazdička je doma už přes měsíc, te´d jsem se teprv dostal k tomu, vytvořit jí vlastní stránku.
Životopis je poměrně jednoduchý:
vyrobena 2003, od výroby do 3/2011 ježděna německou postarší učitelkou v Pirně, kde v autohausu Mazda jsem ji taky objevil (paní bylo přes 60 a asi jí už bolely záda při nastupování ...), čistě sezonně, najeto 45 000 km
Přes mobile.de jsem ji tam v květnu objevil, a byla to láska na první pohled
Je to NBFl 1,6 81 kW, edice Silver Blues, lak "SatinSilber", vnitřek modrá kůže + chrom + černý vše ostatní. K tomu hardtop v barvě, softtop tmavě modrý - textil.
pár obrázků :
Nákup proběhl úplně hladce, velmi seriozní přístup, jediný co mě překvapilo, bylo, že chtěli 3 dny na vyřízení převozních značek, ačkoli jsem tam byl ve všední den ráno, na počkání to prý nejde... Jelikož jsem z Mělníka, tak mě to až tak nedrtilo, protože do Pirny to mám necelý 2 hod. cesty
Jinak, v porovnání s nákupem ojetých aut u nás, jsem byl příjemně překvapený. Prodávající ani jednou to auto nevychvaloval (!), naopak první jeho slova byly: pokud máte zájem koupit toto auto, jsem povinen vás upozornit na jeho závady. jenomže závady byly jen asi 5 mm dlouhé škrábance na obou zrcátkách a nový nárazník (madame to opřela při parkování a prasknul = vyměněn u prodejce. Jinak jsme ani s mým kamarádem technikem na něm nic nenašli, v zápětí mi taky ukázali v PC všechny záznamy od prodeje do teď, ze servisu autohausu Mazda, kde o auto pečovali. Byly tam jen žárovky, náplně, ten nárazník a 1x gumy - toť vše, včetně cen zaplacených zákazníkem. Serviska samozřejmostí.
Při další návštěvě jsem doplatil zbytek z ceny, dostal jsem hromadu dokumentace, klíče, značky, TP+zelenou kartu a hurá domů.
Přihlášení a dovozová TK bez problémů (technik z STK musel uznat, že to je vlastně jen zajetý auto), vče do 3 dnů.
Moje další investice byly už jen: výměna náplní a filtrů( to v rajchu neudelali) instalace DRL do otvorů pro mlhovky (moc se mi tam líbí) a drobného zabezpečení (i když se mazdy nekradou..)
Teď už jen jezdím a užívám si