Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 12 srp 2011, 18:24

Tak jak něktří z vás už ví, Hayko prodal svého krasavce a já jsem jeho novým hrdým majitelem. S autem se oťukáváme už téměř půl roku a máme za sebou nějakých 5000 km, takže jsme si na sebe už celkem zvykli :)

Loni na podzim jsme s přítelkyní dořešili "malý" problém s našim původním přibližovadlem a protože jsme byli celé léto bez auta (a tudíž většinou doma), tak jsme se na pevno rozhodli, že auto prostě chceme. Slovo chceme je důležité - my auto nepotřebujeme - jsme dva, jezdíme jen po výletech a pokud potřebuju odvést skříň, zneužiju kamarády, nebo zaplatím za odvoz (nebo "ukradnu" služebák :)).
Začal jsem se teda pokukovat po něčem mrňavém a po přečtení několika fór o tom, co všechno vydrží plátěná střecha jsem rozšířil záběr i na kabriolety. Ve finále pak zustal MB SLK (ten se mi nelíbí vzhledově, ale má kovovou střechu), Z3 (ta se mi líbí víc jak SLK, ale taky žádná hitparáda) a MX-5.
Narovinu říkám, že nebýt nádherných fotek, které Hayko měl u svého inzerátu, měl bych dneska Z3 :) Autíčko mě ale naprosto dostalo a po prvním osobním kontaktu jsem už věděl, že to bude MX-5.
Nejsem přítel stylingu, takže jsem nebyl nadšen z černých disků, ale na živo vypadají dobře a tak mi originální kola ani moc nechybí. Co šlo ale z auta hned pryč byl stavitelný podvozek Raceland. Mám k tomu hned 3 důvody:
- společnost Raceland vůbec neznám - názory na netu se různí a tak jsem byl trochu nedůvěřivý
- jsem přesvědčen o tom, že když Mazda dala na auto nějaké tlumiče a pružiny, je auto naladěno tak, aby nejlépe fungovalo právě s tímto nastavením. Pokud někdo chce snížit auto, pak podle mého nestačí jen zkrátit pružiny, ale připravit na tuto změnu i ostatní podvozkové komponenty.
- MaX je naše jediné auto - jezdím s ním občas do práce, ale hlavně s ním jezdíme na výlety po celé ČR i v zahraničí - podvozek Raceland byl tvrdý jako prkno a přejezd tramvajových kolejí na ulici Milady Horákové směrem na Příkop v Brně (moravaci asi znají) my vždy vehnal slzy do očí. Auta mi prostě bylo líto (nemluvě o mém zadku).

Čekal jsem, že kabrio, ještě navíc zadokolka, bude mít veliký fun-factor. Co se mnou ale děla ježdění v MX-5 je něco neuvěřitelného. Stačí, aby nepršelo a okamžitě shazuju střechu a pak - pak je to prostě bomba. Moc se mi taky líbí, jaká je kolem kabrioletů komunita (teda v ČR - na slovensku se kabrioletisti snad ani nezdraví - aspoň na mě vždycky čučeli jak na blázna). Prostě bomba - nelituju ani na vteřinu, že jsme jej pořídili a jsem přesvědčen, že odteď se bez kabria asi už neobejdu :)

Co se týče plánovaných úprav - chci vyměnit všechny brzdy - destičky už jsou nové - byly dost jeté. Disky jsou celkem OK, ale koukám po něčem alespoň vzdáleně sportovním (plánuju občas zajet na okruh - když to práce dovolí). Uvažuji o K&N filtru (nebo APEXI), chtěl bych auto trošku odlechčit...atd. Ale dokud to bude jediné auto, tak to bude zatím jen kosmetické. Jakmile koupíme druhé přibližovadlo, tak možná poletí sedačka spolujezdce :))
Přílohy
MaX2.jpg
První noc doma - globální oteplování udeřilo tento březen v plné síle
MaX1.jpg
Ješte na neoriginálních pružinách Raceland
MaX5.jpg
Už na původních pružinách - sice je to trošku offroad, ale vykládejte to moji zadnici :)
MaX3.jpg
JDM momentka
MaX4.jpg
Tvrdá dřina přináší svoje ovoce - leskne se jak psí kule
MaX6.jpg
Interiér standartní - neorigo rádio hraje suprově. Ten drát pod ním je na nic, ale jsem línej jej oddělávat :)
Předchůdce.jpg
Předchůdce našeho MaXe - pro podrobnosti navštivte stránky DFENSe
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Vavris » 13 srp 2011, 12:13

krasavica. Už jsem tě potkal v Mýtě, jak jsi očumoval Miata Cup :) Jinak sedačku spolujezdce máš vyhozenou za cca 3 minuty, takže může lítat tam a zpátky skoro furt. Ale je tak lehká (jako ostatně skoro všechno na MX), že to nijak nepocítíš...

Tož vitaj a ať dělá radost

PS: Ten Fokál je ST? Nechybí ti teď výkon?
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Zed » 13 srp 2011, 14:21

Moc pěkná i ty černý kola ji sluší, jen osobně bych sundal wakaba nálepku.
Ať slouží a dělá radost ;)

PS: tu třetí fotku pod Plumlovským zámkem chválím, připomněls mi moji rodnou domovinu :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 13 srp 2011, 18:47

Vavris píše:krasavica. Už jsem tě potkal v Mýtě, jak jsi očumoval Miata Cup :) Jinak sedačku spolujezdce máš vyhozenou za cca 3 minuty, takže může lítat tam a zpátky skoro furt. Ale je tak lehká (jako ostatně skoro všechno na MX), že to nijak nepocítíš...

Tož vitaj a ať dělá radost

PS: Ten Fokál je ST? Nechybí ti teď výkon?


JJ - byl jsem se tam s drahou kouknout :) Příští rok bych se snad i zůčastnil, ale uvidíme - nejsem žádnej dobrej řidič.

Fokus je ST, ale výkon mi nechybí - s MX-5 jezdím úplně jinak - kde jsem ve Fokusu letěl 160 a nadával na pomalejší řidiče jedu v MaXovi 90 a nemám problém :)
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 13 srp 2011, 18:48

Zed píše:Moc pěkná i ty černý kola ji sluší, jen osobně bych sundal wakaba nálepku.
Ať slouží a dělá radost ;)

PS: tu třetí fotku pod Plumlovským zámkem chválím, připomněls mi moji rodnou domovinu :)


Díky :) Na tu nálepku se už nějakou dobu chystám, ale (jako na všechno) nějak chybí čas (a když je čas, tak chybí chuť :))

V Plumlově jsme byli už několikrát - je to tam krásný
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod seatik » 13 srp 2011, 21:11

Pekna,gratulace :) Je dobre,ze zustala v klubu :-)
Jen se zeptam,Raceland je stelovak,nestacilo ho trochu vysroubovat nahoru?
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod kousmen » 14 srp 2011, 07:58

No určitě bude lepší tovární nastavení než vyšroubovanej raceland... Podle mě dobrá volba.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 14 srp 2011, 14:56

seatik píše:Pekna,gratulace :) Je dobre,ze zustala v klubu :-)
Jen se zeptam,Raceland je stelovak,nestacilo ho trochu vysroubovat nahoru?


Chvíli jsem o tom přemýšlel, ale pak jsem se rozhodl, že zůstanu věrný továrnímu nastavení. Doporučuji podívat se na Top Gear (season 16, epizode 4), kde mají BMW 325 cabrio (věichni 3) a Hammond ho má se sníženým podvozkem - tam je hezky vidět k čemu to může vést.

Po 410 km cestě z Tatranské lomnice jsem opravdu byl rád, že jsem tam dal origo pružiny :)
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod riderhenry » 14 srp 2011, 17:10

Tak ona ani sama Mazda nedavala na auto jediny typ tlumicu a pruzin, ale jinak ti celkem rozumim ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Pavel260 » 14 srp 2011, 17:16

Sedrik píše:Po 410 km cestě z Tatranské lomnice jsem opravdu byl rád, že jsem tam dal origo pružiny :)

byl si na lomnickym stitu ? :D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Další

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 145 návštevníků

cron