od radep » 19 zář 2011, 19:13
Tak jsem se pustil do rozborky motoru, z důvodů větší spotřeby oleje 0.5 - 1l / 1000km. Co říkáte na stav spalovací komory, válců a hlavy? Válce se mi zdají v pořádku, když je na nich ještě vidět honování (otázka jak je na tom ovalita). Ale, nevím co je příčinou nerovnoměrného zanesení válců, respektive mi přijde zvláštní ten světlý okraj na jedné straně. Je to normální?
Dále bych potřeboval vědět jaký je nejlepší další postup... ideálně bych asi jenom vyměnil kroužky a nechal udělat hlavu. Myslíte, že to bude dostatečné a sníží to spotřebu? Mám nějak změřit ovalitu válců?
Taky mě překvapila rez okruhu chlazení - čím ji vyčistit? A jakou používat nemrznoucí směs?
- Přílohy
-
-
-
-
-
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)