Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 27 zář 2011, 18:33

Tak dneska proběhla konečně oprava nárazníku - původní nápad na výměnu mi rozmluvil kamarád motorkář, který mi doporučil nechat to svařit (ani jsem nevěděl, že se to dá).
Dnes jsem autíčko vyzvedl a maximální spokojenost - posďte sami ze stavu před a po - na nárazníku některé části chyběly a přesto to šlo opravit.

A aby toho nebylo málo, konečně jsem se dokopal k odstranění nálepek na bocích. Byl to docela boj, ale úspěch se dostavil.
Přílohy
photo 2.JPG
Takhle to vypadalo hned po "výletu" do polí :)
photo 3.PNG
Nárazník jako nový.jpg
A takhle to vypadá teď
Nově bez nálepek.jpg
Linii boku MaXe už neruší žádné nálepky...
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Winie » 27 zář 2011, 19:06

je to docela koza. aspon trosku dolu by to chtelo. nicmene svarovani plastu neni nic tezkyho ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Sedrik » 27 zář 2011, 21:45

Winie píše:je to docela koza. aspon trosku dolu by to chtelo. nicmene svarovani plastu neni nic tezkyho ;)


Pořád ještě dosáhnu ze sedadla řidiče na zem :) Takže zas takovej "Offrout" to není :)
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Edis » 27 zář 2011, 21:57

Myslím,že je lepší když je to koza(?),než nepoužitelný auto v běžným provozu.
Edis
 
Příspěvky: 231
Obrázky: 0
Registrován: 13 úno 2011, 09:22

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod dopr » 27 zář 2011, 22:13

tak nejak. Vis Winie, jsou i lidi, kteri s autem najedou vic, nez 2000 km rocne :D
7000 km jsem najel jen na dovolene a nemit tu tvoji "kozu", tak by me asi jeblo. Nemluve o rocnim najezdu okolo 30 000 km ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Winie » 27 zář 2011, 22:32

tohle by mohla bejt debata na dlouho :lol: ja se smirim s tim ze mate auta jako daily a proto to mate takhle vysoky. my "jiní" to holt mame jinak :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Krenstik » 27 zář 2011, 22:33

chlapi vyjmecne souhlasim, v CZ nemame :( cesty na sportovnejsi podvozek, ja mam to auto osobne moc rad, ale treba do Ov jedu radsi skodovkou :mrgreen: .... Mazdou jednou za rok, protoze jsem z te cesty fakt zniceny :roll: .... Proto jsem tento rok i relativne dlouho dojizdel zimaky, nez jsem to prezul na kola na kterych se mi to auto libi... :D

p.s. i tak s tim tech 13 tis. nalitame :mrgreen: :mrgreen:
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....
Uživatelský avatar
Krenstik
 
Příspěvky: 743
Obrázky: 36
Registrován: 18 úno 2010, 20:46
Bydliště: Brno

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Winie » 27 zář 2011, 22:53

precijen si neodpustim poznamku ke stavu ceskych silnic. mate z toho teda SUV, ale jak je mozny ze se po ceskejch silnicich pohybujou v desetitisicovejch rocnich najezdech auta jako je tohle:
Obrázek
DSC_0437 by Láďa, on Flickr
a upozornuju ze to neni na vzduchu. nerikam aby se to auto plazilo jako tenhle golf, ale napriklad ja nemam momentalne nikde zadnej problem. a to ze mam extremni najezd ke garazi :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod Edis » 28 zář 2011, 07:00

Winie píše:tohle by mohla bejt debata na dlouho :lol: ja se smirim s tim ze mate auta jako daily a proto to mate takhle vysoky. my "jiní" to holt mame jinak :lol:

No máme to vysoký,tak,jak to v Japonsku vymysleli. A teď upřímně,máš pocit,že to ti Japonci vymysleli špatně ;) ?? Na druhou stranu uznávám,že pokud je to snížený,tak to vypadá líp.Myslím tím rozumně snížený a ne abych se děsil u každého kanálu,spomal.retárdéru atd.viz představený Golf.Chci si jízdu vychutnat,ne zbírat kdejaký hov.. na silnici.
Edis
 
Příspěvky: 231
Obrázky: 0
Registrován: 13 úno 2011, 09:22

Re: Sedrikův NBfl MaX 1,8, 2003

Příspěvekod kousmen » 28 zář 2011, 09:12

Nemá smysl snažit se o změnu názoru někoho jinýho winie. Ikdyž stojím při tobě. ;)
Ať si jezdí kdo chce s jakým chce autem a jakkoli vysokým. O té rozmanitosti to je. Já si poslintám i nad naprosto sériovým NAčkem, ale jezdit bych v tom nemohl. Už kvůli tomu jak je to měkký a v zatáčkách se houpe. :D Ale to je na jinou diskusi a ne zasírání Sedrikovic tématu. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků