Jo je to ta s Autoesa...bohužel jsem neměl moc času shánět déle a do německa se mi nechtělo hučí ložisko vejfuk je načatej a co se střechy týče tak v místech kde se střecha ohýbá je to mírně poškozené...kutil dá se řící jsem... své bmw jsem měl rozebrané do dílu a zase složené podvozek brzdy interier motor! (jsem blázen a každej rok tam bylo něco jiného poslední verze byla 2,5 24V R6 na 240koních) plus plno jinejch úprav ale v rámci originál looku. Co se technické stránky auta týče nikde nic nemlátí netluče rozvody se zdají v pořádku, hlava a podobně nic necvaká nevím ale většinou 16vent trochu trpí nesmí se to honit za studena a podobně co vím z praxe
olej čistej na rozumné výši difer nemlátí poloosy v pořádku je tam samosvor kardan a a převodovka také cajk měla to ženská a podle mě tomu nedávala takovej kouř! chtěl jsem původně mrkačku ale nakonec jsem zvolil tuhle variantu a s autem jsem dosti spokojenej
Je to velmi hravé a na to že je to taková slabá potvora tak se to pohybuje i celkem svižně .... je tam koroze resp na hovno udělanej zadní levej práh. Na tu korozi a hučící ložisko jsem v Autoesa vyhádal poměrně dobrou slevu která bez pochyb opravy pokryje je dostříkávané zadní víko u kufru jinak na podvozkové části se zdá býti vše v pořádku a další korozi jsem nenašel ani na zvedáku! V autoesa jsem řekl závady které jsem našel a řekl částku o kterou chi jít dolů tak nesouhlasili když jsem argumentoval tím že se těžko najde nějakej blázen kterej na zimu koupí gábro s tím že přes zimu když tu bude stát půjde totálně do háje přistoupili z mým malým ústupkem na moji hru
)
JInak jak jsem psal určitě nějaké 15tky max 16tky a trochu stylové ponížit to určitě! Jinak aktuálně vyměním provozní kapaliny differ, převodovka, Motor a filtříky pokud má někdo osvědčené značky oleje do differu a převodovky tak mi to sem prosím napište díky.
Uvítal bych základní rady na co si dát pozor u tohodle jak říkám "sranda auta"