riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod dopr » 28 led 2012, 13:31

ja bych te tech zadnich asi potom zbavil, ale ted nevim jestli sis koupil ten tuzsi, nebo mekci model. Jak jsem uz psal, zvazuju vymenu podvozku a rozhoduju se mezi KYB GR-2, ktere jsou jeste levnejsi, nebo prave Bilsteiny. Nerad bych ale auto mel tvrde jako prkno. Zalezi jakou nahodis cenu, kdyz je budes mit teoreticky gratis :)

btw: jaky budes davat pruziny ?
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod riderhenry » 28 led 2012, 14:05

Neni tvrdsi a mekci varianta, je varianta pro seriove pruziny a varianta pro zkracene pruziny - lisi se jen tak, ze varianta Sport (resp. B8) ma zkracenou pistnici, zatimco varianta HD (B6) je v podstate nahrada za OEM. Nejsou to ale uplne stejne tlumice, jako ma 10AE a dalsi modely se zlutymi Bilsteiny - Mazda pozadovala jinou charakteristiku. Udajne jsou mekci a vetsina lidi rika "lepsi". :)

Ja mam prave variantu Sport (B8) pro zkracene pruziny a k tomu pruziny FlyingMiata - proto si myslim, ze o ne nebude az takovy zajem, jelikoz vetsina lidi kupuje bud nahradu za original nebo rovnou stavitelne podvozky... ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod dopr » 28 led 2012, 14:18

Aha. Diky za osvetleni. Ja stavitelny nepotrebuju. Pro mne je to zbytecne. Jsou nejaka minimalni naroky nasnizeni. Myslim tim rozsah snizeni pruzin k temto tlumicum ? Nerad bych chtel auto snizovat treba o 4 cm. To uz by mi prislo k memu rocnimu najezdu moc extremni.
a "lepsi" jsou tedy udajne ktere ? OEM BIlstein Mazda, nebo tyto. Nejak jsem to z toho souveti nepochopil :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod riderhenry » 28 led 2012, 14:38

No Bilstein HD maji vybornou povest, zatimco seriove tlumice z 10AE (ty mas myslim stejne, ze?) jsou povazovany za zbytecne tvrde. Ona MX-5 navic casto chodi do dorazu, coz se da vyresit jinymi (kratsimy) dorazy a ve finale muzes mit auto niz a pritom stejne tvrde nebo i mekci... Treba pruziny FlyingMiata jsou papirove o poznani tuzsi nez seriove, ale kdyz jsem se na to ptal, tak mi lide tvrdili, ze pri vymene dorazu to neni oproti serii takovy rozdil. A to jsou FM pruziny jeste jedny z tech mekcich.

jak moc pruziny auto snizi jde videt treba tady:

http://www.flyinmiata.com/tech/spring_comparison.asp

jinak takova moje podvozkova "bible" je tohle, mimo jine i prodejce dorazu ruznych delek a dalsich vylepseni:

http://fatcatmotorsports.com/
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod dopr » 28 led 2012, 16:44

Super. Diky za info. To by asi slo.
jinak ja mam stock suspension, ne bilsteiny.
Jen pruziny bych vzal mozna spis Eibach, ktery vychazeji docela dobre cenove http://www.suspensionconnection.com/cgi ... o-kit.html
Akorat vusde pisou jine snizeni, nekde 25mm, nekde 30 predek, 25 zadek, jinde zase 35mm cely. Kdo se v tom ma vyznat sakra
Naposledy upravil dopr dne 28 led 2012, 18:42, celkově upraveno 1
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod George » 28 led 2012, 18:34

hej, já se ptal první :D zjevně jsi zapoměl, že přední bilsteiny mám doma :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod dopr » 28 led 2012, 18:44

jasny Jirko. Mas samozrejme prednost ;)
Ja stejne spis laboruju nad temi KYB GR-2/Excel G, ktere se daji sehnat i tady v ČR za 1600 CZK/kus.
Bojim se ze Bilsteiny to auto moc pritvrdi...
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod riderhenry » 29 led 2012, 08:50

dopr: Tak myslim, ze Eibachy ti nikdo rozmlouvat nebude, i kdyz ted nevim, jake maji springrates - jestli jsou o 30% tvrdsi nez serie, jak se uvadi u MazdaSpeed (coz by mely byt ty stejne pruziny), tak budou podstatne mekci nez FlyingMiata pruziny ;) K tem tlumicum - cena je paradni, ale zase kdyz uz bys sel do zkracenych pruzin, tak mi prijde lepsi koupit primo tlumice, ktere na to jsou delane a poradi si s tim - jinak pravdepodobne nebudou fungovat tlumice na 100% a driv odejdou. Navic ty KYB GR2 jsou twintube, zatimco Bilstein (vsechny) jsou monotube tlumice (netvrdim, ze mam nejake ambice to za jizdy poznat :D ), ktere se navic daji i repasovat. Je ale jiste, ze Bilsteiny budou tvrdsi nez serie (a i nez ty KYB, ktere by mely mit podobnou charakteristiku) - otazka je, jestli to bude moc, nebo spis akorat. Jsou navrhovane na nemecke okresky, tak nevim :) Zase kdyz to vezmu z druheho konce, tak moje Bilsteiny (a vsechny, co se na NAcka a NBcka davaly v zakladu) jsou jeste o poznani tvrdsi a stejne se s nima da celkem v pohode zit i na ceskych silnicich - klidne si to muzes vyzkouset, kdyz se pokusis nevnimat, ze cele auto nefunguje a zameris se jen na to, jak je nebo neni tvrde... :mrgreen:

George: Tak ja predpokladam, ze mas seriove tlumice, takze bys asi nechtel tlumice se zkracenou pistnici a jinou charakteristikou na druhou napravu? :) Nemam samozrejme zadny problem ti je podrzet, stejne tak i ty puvodni, co mam na aute ted - zalezi jen na tobe ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod dopr » 29 led 2012, 11:22

henry: To jsi mě blbe pochopil. Samozrejme nejsem blazen, abych daval na v podstate oem replacement KYB G-2/Excel-G zkracene pruziny. To v zadnem pripade. Pri teto variante by na auto sly i nezkracene pruziny od KYB.
Ohledne tech Bilsteinu. Kdyby ses nekdy ukazal na srazu, tak uz jsem je mohl mit ozkousene davno :lol: Ale pokud rikas a tvrdi to vetsina lidi, kteri presli z OEM Bilsteinu na ty HD, ze maji mekci charakteristiku, tak by asi nebylo o cem. Otazka je jen vyladit dovoz prednich HD (v pripade, ze by je Jirka nevzal). Z US jsem tak drahou vec, navic se clem atd jeste neobjednaval.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: riderhenry - NB 10AE "Miatka"

Příspěvekod George » 29 led 2012, 20:17

pravda, pravda, omlouvám se :)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků

cron