...takže definitívne som sa rozhodol ostať pri sériovom rozmere R15. Kúpil som výhodne sadu 195/50 Dunlopov SP01 s DOT 2010. Žiadne opičiny spojené so šírkou disku sa u mňa konať nebudú, zvažujem zostať buď na štandartných OEM kolach 6J/R15, alebo niečo v japonskom duchu.
Tak 5700 neni zadna ultra pecka, ale urcite patri k tomu lepsimu prumeru co je na trhu k mani Je to italska znacka s bohatou tradici. Kdysi dokonce meli svuj vlastni tym F1 (91-92) a dodavali kola pro staj Williams, kdy vyhrali 3 tituly. Zadny shit to nebude, trebaze je to "nejnizsi" rad z jejich sortimentu
Pri príležitosti vykonania STK a EK som tú moju majdu vytiahol z garáže a aj umyl. Už je na letných, nakoľko zimný vzor niesol status suchý "SLICK" STK aj EK potvrdilo, že majda je mechanicky vo výbornej forme. Aktuálne zase zazimovaná a čakajúc na ďalšie úpravy a pekné počasie.
Pár foto po dôkladnom owapkovaní a vysušení na linke: (kvalita fotografie adekvátna Nokii E51)
Přílohy
Naposledy upravil Andy4 dne 22 bře 2013, 13:52, celkově upraveno 1
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Andre_fux píše:Krasavice, jen to Ztko bych sundal..
Ztko je právě na styl jak někoho předjedeš s lehkým slidem v zatáčce
Tak to by pak šlo ... ale chtělo by to něco menšího.
EDIT: Chtěl jsem na to okno vylepit nálepky z průsmyků, ale pak bych prd viděl tím oknem
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo