Vavris a NBéčková narozeninová micina

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod Vavris » 05 dub 2012, 12:56

Jo a ještě jeden poznatek - vlemi pozitivní. BR podvozek si po cca 600 najetých kilometrech začíná sedat a zdá se být mnohem komfortnější než zprvu. A po pár projížďkách už můžu asi s jistotou říct, že auto se oproti loňsku v zatáčkách značně zrychlilo. V rychlostech, kdy nastupoval strach zatím pociťuju docela solidní jistotu.

Nevím ale nakolik se na tom podílí BR vs. sériový podvozek a nakolik Hankook R-S2 vs. ojetá Turanza ER300
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod riderhenry » 05 dub 2012, 16:57

No co ja tak zacinam pozorovat, tak by se na tom Hankooky mohly podilet taky docela dost :D Uz jim prichazim na chut i na vode (za rozumnych teplot) ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod Vavris » 06 dub 2012, 10:32

Taky si myslím. Ufff, myslím, že jsme vybrali dobře - Mates (žlutá CTR z JDM) mě od nich strašně odrazoval, že prý kloužou, ale on je holt jiný řidičský level...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod riderhenry » 06 dub 2012, 19:17

No pak sem urcite napis, jake byly v Myte! Sice jsem chtel puvodne jet, ale chytnul jsem v nedeli nocni v praci a navic me odradilo od pouheho koukani trochu pocasi :|
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod kubec99 » 06 dub 2012, 21:34

Vavris: Ake su tie hodnoty nastavenia geometrie podla Keitha Tunnera? Ako hodnotis tento setup?
Chystam sa totiz v blizkej dobe na geometriu, kedze som znizoval a neviem ci mam dat original nastavenie, alebo nieco ine.
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod Vavris » 07 dub 2012, 10:48

Tak Mýto asi budu brát spíš jen rekreačně...

1. Včera jsem zvyšoval a už mě nikde nevzali na geo :( Takže tam dojedu minimálně s rozhozenýma odklonama ( hlavně vzadu)
2. Po incidentu s vratama se zespod začínají ozývat divné zvuky - u spolujezdcovy levé nohy jde cítit vibrace a v určitých otáčkách na jedničku a dvojku to zní, jako když nejde nastarovat starý elektromotor. Budu odpoledne měnit olej, tak se podívám, snad to bude jen uvolněný výfuk nebo podobná blbost...

kubec: předek - záklon + 4,5°, odklon - 1°, sbíhavost 0, zadek - odklon - 1,5°, sbíhavost 1/16". A je těžké to zhodnotit, protože jsem podvozek, pneu i geo dal prakticky současně, jako celek to funguje o poznání líp než série, ale neumím odhadnout, co se přičinilo jakým dílem...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod kubec99 » 07 dub 2012, 14:45

Tieto hodnoty su zamerane na okuh, alebo tak nejak vsestranne?
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod Vavris » 08 dub 2012, 08:22

mělo by to být sportovnější zaměření.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod riderhenry » 08 dub 2012, 22:13

jeste k te geometrii - bylo mi doporucovano nechavat zadni sbihavost na 0, dokud se nejedna o nejakou vyrazneji vykonejsi MX-5 (pres 200HP).
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Vavris a NBéčková narozeninová micina

Příspěvekod widar » 09 dub 2012, 06:46

riderhenry píše:jeste k te geometrii - bylo mi doporucovano nechavat zadni sbihavost na 0, dokud se nejedna o nejakou vyrazneji vykonejsi MX-5 (pres 200HP).

Důvod? Zadní sbíhavost se nastavuje kvůli směrové stabilitě, ne?
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků