Miata a jeho zbožňované NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Miata » 11 dub 2012, 18:06

Tak mazda probuzena ze zimního spánku a v rychlosti když ještě byla rozespalá,šup s ní na zvedák a trochu ji upravit spodek:-)ani sebou necukla a má ho tam :lol:

Samozřejmě mluvím o coiloverech či jak se tomu říká. Dostala podvozek BC Racing BR Type tuhost pružin nejměkčí 4/5kg. Zatím jsem najel asi 12km, ale

1. Na nejměkčí z 32 možností nastavení, je to velmi blízké originálu, s tím rozdílem, že se daleko méně naklání a lépe filtruje drobné nerovnosti.
2. Je úplně na pi.u! vyřešeno štelování výšky, je potřeba to znova odpojit od ramena, vytáhnout kulák nastavit výšku a zase znova smontovat.

Pokračování už brzy... :o
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Vavris » 11 dub 2012, 18:42

hurááááá, očekávám první jarní projížďku.

ad2) v anglických návodech je postup takový, že se jen odjistí ten šroub úplně vespod a pak už si to nastavuješ šroubováním spodního uložení pružiny. Ale tento postup je funkční jen do prvního použití, než se do závitů nalepí maras :mrgreen:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Miata » 11 dub 2012, 18:48

Tak první projížďku můžeme dát třeba v pátek sobotu či neděli. Pak asi až v květnu, tak si to dobře rozmysli :lol: Kuwa jaký šroub ve spod??
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2012, 19:13

Super, další tester to má za sebou. :D Tvoje hodnocení, ač je dost stručný :D zatím potvrzuje můj výběr, takže jsem rád, že to takhle funguje. Jenom jsem doufal, že ty pružiny budou aspoň trošku tvrdší. Sic to doladím stabíkem, kostma. siláčema a pomocí tlumičů, ale i tak jsem čekal lehčí přitvrzení už v těch pružinách. Uvidíme. Tento měsíc bych se měl aspoň na chvíli taky projet, tak se těším na to svezení. Řekl bych, že pro tebe obzvlášť to byl výbornej kauf. Tak ať dělá radost. ;)
A fotečka by neuškodila... :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Winie » 11 dub 2012, 19:36

Vavris píše:hurááááá, očekávám první jarní projížďku.

ad2) v anglických návodech je postup takový, že se jen odjistí ten šroub úplně vespod a pak už si to nastavuješ šroubováním spodního uložení pružiny. Ale tento postup je funkční jen do prvního použití, než se do závitů nalepí maras :mrgreen:

natri to vazelinou a mas po problemu, pak to jen projedes dratenym kartacem a zas tocis jak zamlada ;) odzkouseno
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Vavris » 11 dub 2012, 19:38

Já bych teda řekl, že to Miata trochu přehání - 5/4 budou určitě tvrdší než série, ta má tuhost tuším 3,5/2,5, kdyžtak mě někdo opravte :P

hlásím se teda na projížďku v sobotu!
a s tím nastavováním jsem to myslel takhle:
http://rbryant.freeshell.org/images/BC% ... stment.gif
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Miata » 11 dub 2012, 20:41

kousmen píše:Super, další tester to má za sebou. :D Tvoje hodnocení, ač je dost stručný :D zatím potvrzuje můj výběr, takže jsem rád, že to takhle funguje. Jenom jsem doufal, že ty pružiny budou aspoň trošku tvrdší. Sic to doladím stabíkem, kostma. siláčema a pomocí tlumičů, ale i tak jsem čekal lehčí přitvrzení už v těch pružinách. Uvidíme. Tento měsíc bych se měl aspoň na chvíli taky projet, tak se těším na to svezení. Řekl bych, že pro tebe obzvlášť to byl výbornej kauf. Tak ať dělá radost. ;)
A fotečka by neuškodila... :D


Víš co, po 12km nemůžu napsat víc. To bych si musel vymýšlet. Fotky budou v pátek asi. Ono to je tvrdší, to se neboj. Ale trochu mi to teď připomíná stylem tlumení BMW v dobrém slova smyslu. Kastle se hýbe méně a pohyby daleko více dělají kola (tlumiče). Během víkendu snad něco najedu, jestli nebude pršet... Pak budu chytřejší. Já můžu srovnávat, neměnil jsem nic víc, vše zůstalo stejné, nový je jen podvozek.
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Miata » 11 dub 2012, 20:45

TO Vavris: Viz má odpověď Kousmanovi... Je to tvrdší, ale není to tak rozbředlé a přitom přejezdy kolejí a příčných nerovností jsou opravdu dle mně komfortní. Nezapomeň že ty máš 6/5 nebo jak, takže jednou tolik oproti mě a 2x víc oproti sérii. Říkám uvidíme až něco najezdím a až ji budu moci projet po známých cestách a nejlépe až ti chuji co se starají o ty ďury v tych asfaltech odklidí tu strusku co je všude po cestách :lol: Jinak sobota platí! V pátek si upřesníme čas a místo...
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2012, 20:55

Super, přesně takhle jsem si to představoval. Těším se na další reakce. :P
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Miata a jeho zbožňované NA

Příspěvekod Miata » 05 kvě 2012, 14:02

Tak k podvozku BC Racing: najel jsem cirka 500km

1. Jezdím běžně předek nejměkčí, zadek 5/32 přitvrzeno a vyhovuje. Zkoušel jsem třeba vše 15 z 32 a na město dle mě tvrdé, ale jakmile jedu na hory
kde je dobrý asfalt, dávám předek 15 zadek 22. Vypozoroval jsem že měkčí předek mi pomáhá v zatáčkách kde levou nohou přibržduji a pravou stojím na plynu udržovat větší grip, protože se hmotnost posouvá díky měkčímu nastavení více dopředu. No je to alchymie, musím zkusit ještě různá další nastavení.

2. Celkově maximální sopkojenost, nejvíce se mi na něm líbí že čím rychleji jedu, tak podvozek začíná lépe pracovat, auto se sklidní a sedí pěkně, náklony menší čitelnost velmi dobrá, houpání v podstatě neexistuje.

Rád bych ať se vyjádří i ostatní majitelé BC Racing se svými zkušenostmi a nastavením... Díky
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron