Menší aktualizace
Motor je v autě složený. První start proběhl bezproblémově už před týdnem - naskočil skoro hned, tlak oleje je v pořádku. Aktuálně má za sebou asi 10 minut chodu, když jsem ho zahříval. Zjistil jsem že mi tečou hadice k topení
a trošku tekl filtr oleje.
Bohužel nastal problém když jsem se chtěl rozjet - spojka nefunguje a má tendenci dusit motor za neskutečného kvílení. Při pohledu na vypínací ložisko se zdá že je spálené - je na něm fialový pruh od vysoké teploty.
Takže co se dá dělat, převodovka musí ven. Dneska se mi po týdnu konečně podařilo skoro vytáhnout diferenciál, díky kvalitně zarezlým šroubům na ppf a kardanu. A objednal jsem si vše potřebné pro diferák z IL - zesílené siláče, všechny gufera atd. Maličkosti za dalších 200€
Video z prvního startu mám na FB. Má jenom pár sekund, protože jsem neměl zapojené chlazení. Ten jekot na začátku je asi umírající ložisko
http://www.facebook.com/v/405579702793567
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)