Jak asi víte odsud
viewtopic.php?f=3&t=139&start=930#p33866 (kdyby to šlo, tak by to mohli moderátoři přesunout sem před tenhle příspěvek ať to tam není samé OT) ...dneska jsem mluvil s mechanikem a mám z toho hlavu jak pátrací balón.
Hlava se ještě nevrátila od motorářů, takže tam zatím moc nevím, ale doporučil mi výměnu kroužků. Ty se u nás prý dají sehnat jen origo od mazdy za 10 000,-
Říkal, že válce vypadají v poho, neobroušené (ještě je neměřil), ale že kroužky by vyměnil, když už je to takhle rozebrané. Tak jsme rozebírali co se bude dít když to nechám udělat, co když nenechám, co to bude stát když jo, co když ne, co když se to případně nechá udělat dodatečně... ale stejně nevím
Je možné, že to teklo jen přes těsnění (motor sám o sobě nic (moc) nežral), takže by to bylo zbytečné, ale to teď nevím.
Když je teď nevyměním, ale udělám to případně dodatečně, protože bude olej žrát furt, tak mě to bude stát ranec navíc za práci (protože sám si to nevyměním).
A nebo to nechám udělat (byť dodatečně) a potká mě to samý co Radepa, protože generálkovat celý motor se mi nechce, ani si nejsem jistý jestli to za ty peníze stojí.
Navíc říkal, že s novýma kroužkama se musí asi 10 000 km hodně opatrně než si sednou, což jsou pro mě zatím skoro dvě sezóny.
A teď perlička na závěr: Motoráři řekli, že už s tou hlavou asi někdo něco dělal, protože u mojí
NB 1,6 rok výroby 1998 jsou na jedné vačce podložky (8), ale na druhé
hydroštely a podal mi to tak, že by měly být hydroštely na obou!
Prej to nevadí, motor bude normálně fungovat a auto jezdit, ale mě to teda dostalo. Nevěřil jsem vlastním uším.... NB už přece hydroštely mít nemají?!?!