Tak po delsi dobe taky pridam svuj kousek.
Jedna se o 10th Anniversary Edition 1201/7500, dotazena z Nemecka v Zari 2008. Jednalo se snad vubec o nejlevnejsi 10AE v originalnim stavu, ktera sla sehnat s najezdem lehce pres 100 000 km. Po technicke strance bylo kupodivu vse v poradku, jen rezavejici prahy se pomalu hlasily o slovo a po pul roce i spojka. Auto dostalo po pul roce lak (otresne kvality), novou spojku Exedy a brzdovy kit Miatamania - DBA kotouce, Goodridge brzdove hadicky, Hawk HP desticky. Dale nejake drobnosti, jako shortshift od Cobaltu, KN vlozka filtru, NGK kabely, Denso Iridium svicky, MazdaSpeed pedaly... Posledni vec, kterou auto dostalo, je dvojta koncovka RacingBeat - zbytek vyfuku bohuzel nedosel...
Plany do budoucna? V prvni rade prestat auto pouzivat celorocne a vyresit nadobro problem s hnijicimi prahy a podbehy. Rad bych pri te prilezitosti i nechal opiskovat napravy a vymenit silentbloky (uz ted nejde s geometrii moc hnout...). Az poridim motorku, rad bych zacal konecne investovat do auta ve vetsi mire - vyfuk, sani, vymenit/repasovat tlumice, nejake vyztuhy, pekna lehka kola...
Snad nebude moc lidi pohorseno tim, ze takhle "nicim" limitovanou edici.
mereni serioveho vykonu - doufam, ze uz brzo bude duvod jet na brzdu znovu
nejaka videa s novym vyfukem:
http://www.youtube.com/watch?v=zgmYyJ9hoEchttp://www.youtube.com/watch?v=kwBeCqoy6uEhttp://www.youtube.com/watch?v=VDfkI3R6w40fotky vyfuku:
http://riderhenry.rajce.idnes.cz/tlumic_RacingBeat/