widar píše:Tak mazdice je konečně doma z nemocnice
Vyměnily se rozvody, všechny řemeny, vodní pumpa, přetěsnil se komplet motor (gufera vaček, klikovky, víko ventilů, vana, těsnění pod hlavou), udělal se repas hlavy válců, vyměnily se gufera ventilů, brus, vyvaření vačkové hřídele a axiálního ložiska, do motoru šel Castrol 10W40, vyměnil se olej v převodovce a diferenciálu, spojková kapalina a chladící kapalina.
Najel jsem zatím 200 km a holka šlape jak švýcarské hodinky, doufám, že jí to dlouho vydrží.
Díky Doprovi za perfektní doporučení!
radep píše:Honování bych imho raději udělal (a jestli je v horní úvrati patrný zub tak je to nutné)... trošku se tím vylepší povrch. A změřit válce, průměr, ovalita - v manuálu jsou tolerance. Šály na kliku nejsou nijak fatálně drahé, když už je to venku všechno.
Takže ideálně změřit, nahonovat, složit, nalít minerál a dále už nešetřit
nejdřív změřit ovalitu,pak uvažovat..ale nové kroužky potřebujou něco co je sbrousí tak aby co nejlíp těsnily a seděli tomu válci..honování
Pokud ten motor mel dobrou kompresi predtim, nez jsi sundal hlavu, tak bych od honovani sten valcu a vymeny krouzku upustil. Menit pouze krouzky bez honovani dobrou kompresi vetsinou pouze zhorsi. Pokud jsou ale steny valcu nadmerne poskozeny anebo je ztracena jejich ovalita, tak je nutno ty valce prevrtat (honovani je urceno pouze k vytvoreni konecneho povrchu potrebneho k usazeni novych krouzku, ne k naprave ovality), k cemuz by jsi samozrejme musel vyndat cely motor a vymenit take pisty.
dopr píše:Jinak jo, porad se kamaradime a dokonce je i rad, ze ho porad zasobuju
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků