Tak já sem zatím poznal jen to, ze ten nárazník se tolik nehýbe. Protože u starýho nárazníku mi vždycky vyjížděli ty uchyty v blatníkách. Teď jsou tam pořad stejně. Co nemůžu porovnat tak je prilnavost zadku protože jsem s dírama zároveň drastický měnil geometrii a vlastně i silentbloky. taky sundal ten plastovej podnaraznik takže jsem sundal i par kilo, ale nijak moc to nebude. Takže resume, pokud se ti to nelíbí, tak to nedělej, taky jsem řezal jinéj než originální nárazník a výslo mě to na 300. Časem bych stejně chtěl zakrýt celý podvozek a dozadu dát difusor.
ITB Miata LOW Prelude SLOW Datsun ToyToyka v procesu
Fajn, už takhle to vypadá skvěle. Taky budu muset časem řezat... Ale divím se, že se nikdo nevyptává co bude za výfuk. Už tady někde je ve vláknu? Mě totiž docela zajímá co napojíš na ty MW. Nečekal jsem, že se takhle pustíš i do daily NB.
měl jsem konečně možnost se s autem projet i ve vyšších rychlostech po dálnici a určitý rozdíl cítim, přijde mi, jako bych z auta sundal trochu váhy a o chlup se zlepšila akcelerace. Nicméně je otázka jestli je to tak opravdu nebo je to jen placebo efekt
zatim až tolik ne, zvedal jsem kvuli STK podvozek a musim s tim někam na rovnou plochu, abych všechny rohy dostal na stejnou výšku a je potřeba zabrousit hranu toho řezu na nárazníku a koupit lemovku, aby to už nevypadalo rozdělaně