daily car

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: daily car

Příspěvekod Honzik1984 » 08 zář 2012, 14:49

včera jsem pořídil novou daily/winter káru :)
Přílohy
2012-09-07 16.38.12.jpg
Obrázek mx-5 NA 1,8 BRG
Honzik1984
 
Příspěvky: 371
Obrázky: 1
Registrován: 31 črc 2011, 20:41
Bydliště: ústecko

Re: daily car

Příspěvekod George » 08 zář 2012, 17:09

haha, vítej v klubu :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: daily car

Příspěvekod Winie » 10 zář 2012, 19:22

:D
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: daily car

Příspěvekod IvanGS » 11 zář 2012, 09:01

Tohohle civika jsem kdysi koupil bejvalce, nezničitelný auto, i v 1.4 jelo dost svižně, i když zvuk byl dravější než skutečnost. Do kufru se vešla akorát bouda se psem, víc jsme nepotřebovali, občas jsme v tom jeli i 4...:-)
K Oktávce a velikosti kufru - možná ho má větší než BMW, ale kam se to hrabe na Opela Omegu, měl jsem 4, z toho dvě ve verzi B (kulatá, 1993-2000) a byl to doslova náklaďák, přitom úžasně komfortní kára. Úžasně pružný motor BMW 2.5TDS, 6-tiválec se zátahem od volnoběhu, luxusní výbava a pohodlí. Bohužel ta poslední už začala hnít a s tím já si levně neporadím, firma mi navíc koupila Mondeo, jinak bych sháněl zase nějakou zachovalou Omegu kombíka, jsou skoro zadarmo, podle mne hodně nedoceněné auto. A kupodivu se na tom nic moc nesypalo a když náhodou odešel nějaký čep atd, stálo to v replice pár kaček.
Přílohy
IMG_3852.jpg
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: daily car

Příspěvekod KaCzaba » 11 zář 2012, 11:04

Tak to jsi jeden z mala komu se nesralo chlazeni a cerpadlo. Jinak omega se mi taky libila,hlavne sedan.
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: daily car

Příspěvekod Winie » 11 zář 2012, 11:33

taky jsem jeden z tech co by si omegu klidne koupil :) hlavne utahne v pohode vlek s autem :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: daily car

Příspěvekod KaCzaba » 11 zář 2012, 12:01

Ale tak tu 3.2
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: daily car

Příspěvekod IvanGS » 11 zář 2012, 13:26

Měl jsem v životě 4 Omegy (benzíny 2 a 3 litry, nafta 2.5 od BMW) a s chlazením a čerpadlem nebyl problém, Byl to tehdy (možná i dnes) kombík snad s nejlepší aerodynamikou, když se vyřadilo, jelo to donekonečna skoro v úplném tichu (podle pneumatik). Motor BMW je dokonalý, 6-tiválec s kultivovaným chodem, chybí výkon, ale zase má velký krouťák a na kouli utáhne cokoliv. Občas na něm prý praskají hlavy, ale to jen když se to v zimě vezme hned po nastartování pod krkem, jinak problémy nejsou, samé drobnosti. Automaty nic moc, životnost cca 200 tisíc km, pak drahá repase, manuál je dobrý, na 5-ku to stejně jede od volnoběhu při 40 km/h, tak k čemu automat:-). Spotřeba cca 6,5-7,5 l, ale na takový kočár to ujde a motor vydrží milión km, BMW ho dávalo do více typů. Zrychlení žádný zázrak, ale když se rozhýbe, hučí po dálnici 170 a nevíš o tom, podvozek ani závoďák ani frantík, něco mezi tím, což mi vyhovovalo. Moje poslední byla 1999 a prodal jsem ji za 27000,-!, přičemž byla udělaná provizorní protikotroze, drobné estetické vady ale opravdu drobnosti, mechanicky OK, rok před tím jsem do ní dal 30 tisíc, chtěl jsem si ji nechat. Dvouzónová aut. klima, 4x airbag, ABS, el. sedadla, okna, zrcátka, počítač, rádio, atd., nová stála milion a čtvrt... Uvažoval jsem i o poslední verzi "C" co se dělala do 2004, lepší protikorozní ochrana, ale už tam bylo na můj vkus moc plastů...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: daily car

Příspěvekod Mike » 11 zář 2012, 17:03

Omega je, jak jsem nekde četl a souhlasím s tím, poslední pořádný auto. Jasně jsou tu BMW 5er nebo MB E klasa, ale stojí (stály) ve stejný motorizaci a výbavě víc kaček. Od tý doby klasickej kočár (dlouhej čumák, dlouhej kufr, pohon na pudeli), za normální prachy nikdo nevyrobil. Všichni se ženou za litrama v kufru a tak se poháněj přední kola, aby se naložilo o pět pět cihel víc:) Já koupil na běžný ježdění konkurenci v podobě E39 sedan, protože sehnat udržovanou omegu a nějakou výbavou není prča.
Motory velmi dobrý. Nejedoucí, ale nezničitelnej dvoulitr 8v nebo V6 2,5-3,2. Průšvih jsou automaty od GM. A ty turbokamna - jak psal Ivan: pokud s tim nkdo jezdil na hulváta za studena, tak tomu prdla palice. Ostatně takovejm lidem by měla prdnout palice ta jejich kulatá. Jinak ten agregát byl první turbodiesel se vcelku sportovním projevem (verze s IC) žádná mrtvice ve 3k5 známá z koncernovejch 1.9. A spolehlivost, krom tý hlavy (tady je spíš o blbuvzdornost) a čerpadla (čerpadlo u nafty je vůbec super věc až do dnešních dnů u všech turbokamen:D ) Je to dosti nesmrtelnej agregát. A s tou velikostí kufru - je to trochu otázka co se nákladá. Samozřejmě, že když kupuju lednici, tak ji nevezu sedanem, protože tam dát nejde, ale veze mi ji kamarád v AR 145 se sklopenejma sedačkama a asi se nedá říct, že by měla větší kufr...
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: daily car

Příspěvekod IvanGS » 12 zář 2012, 09:05

Když se u kombajnu Omegy sklopila sedadla, vzadu byla cca 225 cm dlouhá, hodně široká a naprosto rovná plocha, lepší spaní než ve stanu. V práci (prodáváme nářadí) jsem tam naložil 4 stavební kolečka popř. 4 velké travní sekačky, 3m trojdílný žebřík atd. A díky za předchozí příspěvek - že je to zadokolka jsem zapomněl zmínit. Konkurence nemá tak velký kufr a je o hodně dražší, snad jen BMW považuji za kvalitnější (ale ne tak komfortní), ale třeba Mercedes E hnije a potřebuje servis o dost víc. Pravda je že se zachovalé Omegy blbě shánějí (u nás, venku jich je dost), ale i středně zachovalá bude v pohodě pár let jezdit, bude za babku a cena už nemá moc kam klesat. Pro mne to byl takový protipól motorek nebo veterána Porsche - s nimi jsem si užíval adrenalín, v Omeze jsem relaxoval a odpočíval, ideální auto do rodiny i na cesty do práce...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 197 návštevníků

cron