Ja s tim naopak zas az tak nesouhlasim. Souhlasim s tim ze drtiva vetsina snizenych aut je nepohodlna, ale to je spis chyba majitelu, kteri bud to chteji usetrit, nebo proste nevi jaka je to alchymie dobre nakombinovat pruziny s tlumici, silentbloky atd. Taky jsem letos snizoval, respektive jsem porizoval novy podvozek, tlumice od Bilsteinu (B8) a s pruzinami jsem laboroval nekolik dlouhych tydnu, nez jsem vybral ty, ktere by mi mohly sednout nejvice. Vzhledem k tomu, ze jsem s Mazdou najel za 3,5 roku 100 000km, nechtel jsem zruinovat komfort a kazdodenni pouzitelnost. Nakonec se to myslim podarilo, a to mne jeste na jare ceka vymena ztvrdlych starych silentbloku na vsech ramenech za nove gumove (ne tvrde polyuretany, ktere dava kazdy), takze se to jeste zlepsi.
Nic proti seriovemu podvozku. Odjel jsem na nem spoustu km. Zivotnost je enormni (i po 245 000 km nebyly tlumice vytecene a pistnice chodila bez vetsich problemu). Ale original podvozek by mne ve finale stal skoro 2x tolik nez stavajici setup.
Nepausalizoval bych to tak