bmxdave píše:Komplet podvozek kolem 20tis. nebude žádná sláva co se týče jak kvality provedení tak pak jízdních vlastností mxky
OMG tohle jsi si mel rozmyslet, nez jsi napsal. Takovou kravinu jsem dlouho necetl. Naposledy to bylo asi nejake jine moudro od tebe. Prosim te, ty o tom vis celkem tak prd. Ze ma nekdo Ohlins a po dvou letech mu to porad drzi, je jako bych rikal, ze muj olej v motoru je po 1000km stale pouzitelny. Boze muj.
Ja mel napr. origo podvozek nejakych 240 000 km a i kdyz jsem ho vymenil, tak pistnice na tlumici mely porad pekny odpor a hezky se vracely.
Ja jsem dal za svuj podvozek cca 15 000, jak jsem psal uz vyse. Tak podle tebe jsem si vlastne poridil uplnej shit: Bilsteiny B8 se zkracenymi pistnicemi, specialne vyvinute pro snizene pruziny, otestovane na Nordschleife (jako vsechny Bilstein tlumice) a se zarukou 100 000 mil. K tomu pruziny od Teinu, etablovane japonske podvozkarske firmy. To vse jeste podlozeno referencemi (minimalne co se tyce Bilsteinu B6, B8 na MX-5) podvozkarskych Miata guru z FCM (vygoogluj si, kdo jsou tihle chlapci zac, jelikoz o tom nemas ani paru).
Tvoje soudy a nazory tady vyznivaji pri nejmensim usmevne, uz vzhledem k tvym predchozim nazorum a moudrum, o ktere jsi se s nami podelil (prodam MX-5, koupim s otcem na pul bachrate BMW atd atd) a timhle jsi to opet zabil.
Kazdopadne diky za konstruktivni nazor a radu pro chudaka Birda, ktery ted asi pujde nebohou mrkacku shodit ze skaly, protoze podle tebe prumerne kvalitni podvozek jej bude stat odhadem minimalne 30 tacu