Snížení NA

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Snížení NA

Příspěvekod birda » 22 říj 2012, 15:05

Takový věci jako uříznout pružiny mě nenapadly, takovej blázen zase nejsem. A asi sem se špatně vyjádřil, ale rozhodně nechci přijít o jízdní vlastnosti, právě naopak zvolit rozumnej kompromis tuhosti/použitelnosti vs.naše silnice a zároveň nedát za to skoro cenu auta. Je mi jasný že zadarmo to nebude, počítam kolem 20k.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Snížení NA

Příspěvekod Winie » 22 říj 2012, 15:41

panove nejak zapominate, ze se snizenim svetly vejsky auta je vhodny taky poridit/vyrobit stavitelny tycky stabilizatoru. Jinak bylo asi vesmes vsechno receno a taky bych volil BC racing.

Jen tak na okraj - mam V maxx stelovak, upraveny kosti stabilizatoru a PU silentbloky a jeden kamarad (automobilovej novinar) mi tvrdil ze to je nejzabavnejsi auto se kterym za poslednich par let jel ;) Ale je fakt, že ve městě je to docela masakr :lol: - což zhruba potvrzuje slova pana cernyho, že low cost stelovaky jsou dobry na rychlejsi jizdu, ale pohodli je ta daň. Jen bych dodal, že je opravdu na místě upravit podvozek komplexně. Sám zvažuju ještě silnější stabliky a když už v tom budu tak i cely auto zesilit rozpěrama
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Snížení NA

Příspěvekod bmxdave » 22 říj 2012, 18:30

Komplet podvozek kolem 20tis. nebude žádná sláva co se týče jak kvality provedení tak pak jízdních vlastností mxky, pokud nechceš dát víc peněz tak bych radši dal jen zkrácené pružiny ale už hodně kvalitní, pokud chceš auto prostě nižší a trošku lepší průjezdy zatáčkama :) jinak komplet podvozek je snad nejlepší Ohlins který vydrží hoodně dlouho i na našich silnicích ale ten je cenově někde jinde no... ;)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Snížení NA

Příspěvekod riderhenry » 22 říj 2012, 18:56

Trochu bych oponoval, nemyslim si, ze je automaticky rozumne i upravovat stabilizatory. Zalezi na tom, co od auta chces, jak ho chces pouzivat, jak ti vyvhovuje ten ktery podvozek... Treba kdyz je podvozek ve finale moc mekky, asi by se to dalo do urcite miry kompenzovat tuzsimi stabilizatory, a naopak.

bmxdave: jeste jsem neslysel, ze by si nekdo stezoval na kvalitu provedeni BC Racing, nemluve o funkcnosti. Zpocitej si, kolik sad BC Racing ti vyjde na jeden Ohlins a pak se bavme o vydrzi. Navic mam pocit, ze Ohlins patri spis k podvozkum vhodnym na okruhy, nez kazdodenni pouzivani, ale osobni zkusenost nemam.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Snížení NA

Příspěvekod MAXsport » 22 říj 2012, 19:02

BMXdave: A ty jsi už měl nějaký podvozek za 20tis. na MX-5, že tu píšeš, že to není žádná sláva?
Naposledy upravil MAXsport dne 22 říj 2012, 19:18, celkově upraveno 1
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Snížení NA

Příspěvekod kousmen » 22 říj 2012, 19:18

Henry: Jistě, jde jenom o to, co od auta kdo požaduje. Spíš jsem vypsal možnosti o kterých vím. Můžou to být pružiny a může to být kompletně upravenej podvozek. Ale je pravda, že to už jsem odbočil od tématu.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Snížení NA

Příspěvekod bmxdave » 22 říj 2012, 19:56

Riderhenry: známý používá mxku na každodenní ježdení a má právě podvozek Ohlins a po 2 letech funguje jako nový a to najezdí ročně 20-30tis. po okreskách takže si nemyslím že je to "hlavně" na okruh. :)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Snížení NA

Příspěvekod Pan Černý » 22 říj 2012, 20:32

BMXdave: Určitě bych netvrdil, že podvozky kolem 20k jsou nekvalitní!
Pan Černý
 
Příspěvky: 256
Registrován: 30 led 2011, 19:39

Re: Snížení NA

Příspěvekod riderhenry » 22 říj 2012, 20:53

kousmen: Reagoval jsem spis na Winieho, tak se omlouvam, ze jsem to lip neadresoval. Sam mam nakoupene PUR silace, predni stabilizator, hromadu vyztuh, jine dorazy... Ale nemyslim si, ze by nefungovala jen samotna vymena tlumicu a pruzin. Ja zase tezko muzu ocekavat, ze bude auto pohodlne tak, jako serie... :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Snížení NA

Příspěvekod dopr » 22 říj 2012, 21:23

bmxdave píše:Komplet podvozek kolem 20tis. nebude žádná sláva co se týče jak kvality provedení tak pak jízdních vlastností mxky

OMG tohle jsi si mel rozmyslet, nez jsi napsal. Takovou kravinu jsem dlouho necetl. Naposledy to bylo asi nejake jine moudro od tebe. Prosim te, ty o tom vis celkem tak prd. Ze ma nekdo Ohlins a po dvou letech mu to porad drzi, je jako bych rikal, ze muj olej v motoru je po 1000km stale pouzitelny. Boze muj.
Ja mel napr. origo podvozek nejakych 240 000 km a i kdyz jsem ho vymenil, tak pistnice na tlumici mely porad pekny odpor a hezky se vracely.
Ja jsem dal za svuj podvozek cca 15 000, jak jsem psal uz vyse. Tak podle tebe jsem si vlastne poridil uplnej shit: Bilsteiny B8 se zkracenymi pistnicemi, specialne vyvinute pro snizene pruziny, otestovane na Nordschleife (jako vsechny Bilstein tlumice) a se zarukou 100 000 mil. K tomu pruziny od Teinu, etablovane japonske podvozkarske firmy. To vse jeste podlozeno referencemi (minimalne co se tyce Bilsteinu B6, B8 na MX-5) podvozkarskych Miata guru z FCM (vygoogluj si, kdo jsou tihle chlapci zac, jelikoz o tom nemas ani paru).
Tvoje soudy a nazory tady vyznivaji pri nejmensim usmevne, uz vzhledem k tvym predchozim nazorum a moudrum, o ktere jsi se s nami podelil (prodam MX-5, koupim s otcem na pul bachrate BMW atd atd) a timhle jsi to opet zabil.
Kazdopadne diky za konstruktivni nazor a radu pro chudaka Birda, ktery ted asi pujde nebohou mrkacku shodit ze skaly, protoze podle tebe prumerne kvalitni podvozek jej bude stat odhadem minimalne 30 tacu :D
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 133 návštevníků

cron