Edis - NA 92

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod Edis » 23 říj 2012, 23:05

martin_71 píše:Edisi, pod to, co pises se mnohu jen podepsat, jsem na tom uplne stejne. Moje auto je tady za "kozu" a ja uznavam, ze esteticky a zrejme i funkcne oproti serii by par (mozna doslova par) centimetru mazdicce prospelo. Ale nechci do toho sypat 15-20k - stejne jako ty si myslim, ze by to byl nepomer k tomu, jak a nakolik sve auto vyuzivam. Na jare me tak ci tak ceka vymena zadnich tlumicu (jsou jeste puvodni) a tak budu sledovat tema a treba se necham inspirovat..

Martine je moc pěkná nech ji jak je !
Edis
 
Příspěvky: 231
Obrázky: 0
Registrován: 13 úno 2011, 09:22

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod Xcriss » 24 říj 2012, 12:52

Tak ja prihodim trochu diletantskych kecu do mlyna :mrgreen:

V podstate mas nasledujici moznosti:
Serie - vyjde te taky na nejake nemale penize, pokud je v dobrem stavu... Nicmene je to "koza" :D Jak co do vzhledu, tak do jizdnich vlastnosti... O tom jeste pozdeji.
Raceland - je levny, muze se stat, ze bude i fungovat, ale muze se taky stat, ze se pekne vysere a pak to bude skoda penez.
BC/HSD a vyse - clovek si priplati, ale ma pak pratkicky jine auto. Mel jsem tu cest se svezt v seriove MXe a ve slozene, stejne tak s13. To auto je uuuplne nekde jinde, tve vikendove projizdky ti prinesou v zatackach o 100% vice radosti :D

Pak je jeste moznost poridit neco jeteho, coz je myslim idealni, ale dost narocne :D Muzes zkusit naspat Jirkovi, treba by ti v UK neco zkusil ulovit ;)
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod Winie » 24 říj 2012, 12:56

xcriss: serie na mx-5 neni krom vzhledu vubec spatna, jen si to chce trosku pohrat s geometrii aby nebyla nedotaciva
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod kousmen » 24 říj 2012, 13:01

No já jsem jezdil na nižších/tvrdších pružinách a neskutečně mě štvalo to houpání, jinak standard. Tomu se dá zabránit lepším podvozkem, ale jako základ pro řešení jsem vzal silnější stabilizátor. Myslím, že když se stabík doplní o KYB tlumiče a pružiny třeba i eibach co mám já, tak by z toho mohl být slušnej výsledek za rozumný peníze. Ale je to teorie...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod Xcriss » 24 říj 2012, 13:19

Winie: To je pravda, to seriove stelovani miatarum zavidim :lol:
kousmen: Tohle by taky mohlo fungovat, taky pravda. Obecne se rika, ze je vzdycky lepsi mit nejaky kit tlumic+pruzina, ale na takove to "domaci zvykani" by to mohlo stacit :lol:
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod MAXsport » 24 říj 2012, 13:42

Winie píše:xcriss: serie na mx-5 neni krom vzhledu vubec spatna, jen si to chce trosku pohrat s geometrii aby nebyla nedotaciva

A máš nějaký vyzkoušený data na NB 1.6? Odklony,..čeká mě geometrie a chci to udělat tak, aby to bylo co nejlepší když to už dělám
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod riderhenry » 24 říj 2012, 13:50

Zkusil bych: předek - záklon + 4,5°, odklon - 1,3°, sbíhavost 0, zadek - odklon - 1°, sbíhavost 0".
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod MAXsport » 24 říj 2012, 13:53

Založim téma, at to tu nezasíráme.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod jiri.l » 04 lis 2012, 16:53

Teprve ted jsem si vsiml novych fotek! Moc hezke :) A nalepka k tomu autu paradne sedi :mrgreen: ty gumy jsou 195/50/15?

K tem podvozkum, jak jsi rikal, Mazda do vyvoje urcite nasypala spoustu penez. Tata mel jednu dobu cerne NBcko, ktere bylo na seriovych bilsteinech SE seriovyma pruzinama, vecne si nad tim liboval, jaka to byla bomba. Ja jsem pak na svem aute mel z NBcka bilsteiny, ale s kratsima pruzinama. Auto jezdilo paradne, fakt jsem mel radost, jen kdyz jsem jel po ceste, ktera byla trochu vlnita nebo bylo vice nerovnosti, tak to se mnou hazelo, jak kdyz bych jel rodeo na byku. (a protoze jsem uchyl, tak na muj vkus bylo auto porad moc vysoko)

Ted mam na aute ty hsdcka a mam je nastavene celkem dost nizko (slo by to jeste nize, ale to uz se mi nechce, nejaky pud sebezachovy prece jen mam :D ). Ze zacatku jsem jezdil na full soft, auto se trochu houpalo (poznal jsem to tak, ze jsem obcas skrtnul vyfukem), ale co se "mestskeho" komfortu tyce, tak to byla uplne jina liga proti bilsteinum, pohodli. Nechal jsem udelat geometrii a tuhost jsem nastavil na 9/16 a chrochtam blahem. Nehoupe se to, v zatackach to drzi, na nerovnostech to neni rodeo jako moje bilsteiny a porad je to pohodlne na jezdeni po meste. Az se budu nudit, tak zkusim full hard 16/16 :lol: a taky vyzkousim jinou tuhost vepredu/vzadu, co to udela. Overall jsem s nima spokojeny, ale prece jen staly nejake penize. (ale furt ne tolik jako 3x drazsi Ohlins, ale to uz je zase jina, okruhova liga)

S racelandem/tatechnix/atp. zkusenosti nemam, ale na uk foru je pouziva hodne lidi a vesmes se shodli na tom, ze jsou strasne. Mozna je to ale tim, ze vetsina lidi, co na nich jezdi, tak ma auto slammed, tzn. auto uplne zemi a nizko profilove gumy na sirokych tezkych kolech, tudiz komfort zadny. Takze kdyz by se nastavily na nejakou "normalni" vysku, tak by nemusely byt zase tak spatne (urcite ale budou na mile daleko od mx5 bilsteinu...) Pak ale prichazi otazka kvality, jestli to stoji za to, protoze napr. Adix je mel na aute, parkrat s nima vyjel a racelandy vypovedely sluzbu, jini, na druhou stranu, na nich jezdi dva roky a neni problem.

Snad budou ty moje keci k necemu :D
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Edis - NA 92

Příspěvekod Henges » 04 lis 2012, 17:14

jiri.l píše: jini, na druhou stranu, na nich jezdi dva roky a neni problem.

Třeba já :mrgreen: Mám ho na autě víc jak dva roky a pořád svištíme ;)
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků

cron