Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod whisper » 27 lis 2012, 13:06

Trochu mimo vašej témy :D Chápem, že ľudia sa väčšinou držia továrenských farieb určených pre MX-5 (a sú pekné), ale Jirkova vyzerá vďaka laku aj kolesám tak skvele (aspoň podľa fotiek), že normálne rozmýšľam, či o rok ísť do pôvodnej farby (červená), alebo si nájsť niečo špeciálnejšie...
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Xcriss » 27 lis 2012, 13:27

Hod auto do barvy, v jake ma jirka to nove viko ventilu a budes kral 8-) Akorat se trochu prohnes no :lol:
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 27 lis 2012, 14:11

Ať má každej barvu jakou chce. Já třeba kdybych lakoval, jakože chci, tak nebudu hledět na origo lak a prostě půjdu do černé. :D Každopádně dlouho jsem zvažoval i pastelově fialovou. :lol: Jenom nevím, proč to řešit v jirkově topicu. :)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod whisper » 27 lis 2012, 17:34

Som mu chcel len pochváliť Majdu, nič viac :D
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Miata » 27 lis 2012, 20:47

kousmen píše:Já třebas i rozumím jakš takš tomu, že když se prdýlka přitvrdí, tak se bude snadněji utrhávat, ale o to víc nevyspitatelně ni? A stejnětak nevyspitatelně se bude chovat na nerovnostech. V anglii jsou možná jiný cesty, ale tady by to odskakovalo neustále, takže žádná prča. Asi je to nejsnazší cesta k rozklouzání zadku, ale přijde mi to spíš nebezpečný a radši bych to tahal přes ručku než riskoval s tvrdým zadkem. Nebo je to jinak? Nějaký čtení o nastavování by se určitě šiklo. ;)


Ještě k těm podvozkům... Zatím jsem ten odkaz nenašel, ale já ho časem najdu! Jinak právě že jak píšeš tvrdý zadek a nečitelnost nebo rychlá přetáčivost, tak to právě není. Tím že máš předek o trochu měkčí (nebo zadek tvrdší, pojmenuj si to jak chceš), tak eliminuješ nedotáčivost. Nijak jsem nezaznamenal že by se automaticky mazda stala přetáčivější nebo nedej bože nečitelná. Těžko takhle na pár řádcích napsat co je napsáno na X stránách A4. Každopádně po tom co jsem se dočetl a zkusil to v praxi, musí říct že to je pravda. Navíc zadek ti neustřelí zničeho nic, tam musíš buď udělat řidičskou chybu , anebo ji vyvolat záměrně. Nevím kolik toho máš naježděno se zadokolkou, nebo jaký máš řidičský styl, ale aby ti mx-5 ustřelila do nezvladatelného smyku, tak buď nemáš co dělat za volantem anebo pro to nemáš vůbec žádný cit. Což myslím u tebe snad nehrozí! Jinak tahat to přes ručku mi nepřijde ideální...

Pro Jirku: doufám že next year být tvůj car na prázdniny na Moravě!!!!!
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 27 lis 2012, 21:33

Nene, já s majdou zatím smýkal jenom na ledu, sněhu či vodě. Abych tahal ručku na suchu, to nemám zapotřebí, já si mazdu nejvíc užívám při projíždění zatáček, ale ne bokem napřed. :D A nepsal jsem o ustřelení zadku, ale o odskakování na nerovnostech. Jedeš točku, tam ďura jak ďas, tak to do ní lópneš a tvrdej zadek ti to dostatečně nevytlumí a odskočí, tohle jsem měl na mysli. ;) Tohle mi na tom přijde nebezpečný, protože to snadno skončí rozhozením zadku. Proto bych si třeba nekoupil na street podvozek Raceland.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Miata » 27 lis 2012, 22:02

Když se budeš u BC pohybovat do tvrdosti 10/32 tak to myslím nehrozí. Ale u tebe s těmi polyuretany a dalšími věcmi nevím... Každopádně když jedeš hranu a to myslím hranu, tak pořád je to krotké a nezáludné auto!!!

Jirko sorry za OT, když tak to někdo přesuňte ke Kousmenovi do topicu....
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 28 lis 2012, 02:36

Whisper: Jsem rad, ze se ti libi :mrgreen: Vetsina aut tady na foru ma k veteranum docela daleko (rozumej - vesmes nejsou v seriovem stavu), takze nevidim duvod, proc se drzet seriove barvy. Takze byt tebou, tak sednu nekam do lakovny a koukam na vzorniky do aleluja - je to dobra cinnost na zimu, clovek si ji aspon trochu zprijemni...

Kristian: Ja ti nevim, ja bych mx5 do mp2 asi necpal... kdyz pomineme fakt, ze by to stalo mraky penez, jak uz si rikal, tak nevim, jestli by to na ni vypadalo dobre. Ikdyz, s nejakyma bronzovyma limcovyma kolama............ ale jo, dobre by to bylo :lol:

Kousmen: Cerna je dobra, snad na vsem. Pastelove fialova, to uz pomalu speje k te midnight purple (no, pomalu), ze bychom chodili furt dokola? :D

Miata: Klidne to tu piste, aspon se necemu priucim. Toto leto bych mx5 fakt uz chtel privezt domu, uvidime, jestli se to povede no... Jeste jsem to neresil s domovem, ale na to taky prijde :D
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Vavris » 28 lis 2012, 15:53

kousmen píše:Nene, já s majdou zatím smýkal jenom na ledu, sněhu či vodě. Abych tahal ručku na suchu, to nemám zapotřebí, já si mazdu nejvíc užívám při projíždění zatáček, ale ne bokem napřed. :D A nepsal jsem o ustřelení zadku, ale o odskakování na nerovnostech. Jedeš točku, tam ďura jak ďas, tak to do ní lópneš a tvrdej zadek ti to dostatečně nevytlumí a odskočí, tohle jsem měl na mysli. ;) Tohle mi na tom přijde nebezpečný, protože to snadno skončí rozhozením zadku. Proto bych si třeba nekoupil na street podvozek Raceland.


Tak tohle problém je, ale tvrdostí tlumičů to není, jen délkou jejich chodu. Ale neděje se to na ďórách, ale spíše na delších příčných nerovnostech, hupech, zlomech vozovky, kdy zkrátka propružíš na doraz a kopne to :( Tuhost tlumičů už pak jen dotvoří výsledný dojem - jestli tě to do zad kopne jak osel nebo jak bizon. Prakticky to je ale jediná vlastnost, která mi vadí, jinak jezdím okresky na 0/30 předek a 7/30 zadek a BCčko žehlí nerovnosti srovnatelně se sériovým podvozkem.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 02 pro 2012, 16:47

Maly update.

Kolecka mam dodelane 2 ze 4, protoze kazdy krouzek nejdrive zbavuju veskereho chromu a pak brousim, aby to vypadalo jak chci. Zbyle dva krouzky uz ale kaslu a beru je sebou domu, kde je na lakovne znasilnim nejakym brutalnim brousicim nastrojem, protoze rucne je to neskutecna jebacka. No a vzhledem k tomu, jake podpory se mi dostava od kluku z minty.fresh, tak jsem dal do interieru jednu z jejich nalepek... je to foceno bleskem, takze je ta fotka takova divna, mozna vyfotim poradnou dneska, nez se setmi (no, to abych uz bezel dolu...). EDIT: Uz se stalo :D

Dale Jordan rozprodava svoji mx5 na dily - to je ta cerna na fotce par stranek zpatky. Domluvil jsem se s nim na hodne dobre cene za torsen vcetne poloos a kardanu s tim, ze jsem mu musel pomoct vsechno z auta vyndat, coz zni trochu jednoduseji nez to doopravdy bylo. Bylo asi pet stupnu a prselo, ale prece jen nas hreje mladi (rika se to, ale domu jsem prisel jako kostka ledu, takze si tim nejsem uplne jisty), takze jsme to vsechno zvladli a ja mam torsen doma. Je to type 1 a ratio bude nejspis 4.1, takze trochu delsi prevod oproti tomu, co mam ted (4.3), ale dalsi duvod proc motor nafouknout :lol:

No a kdyz uz jsem u nej byl, tak se mu doma jeste valely 20mm podlozky, takze jsem je na test dal na auto a vsechno pasovalo jak se patri - alespon vzadu. Vepredu uz kola lezly vice, takze bych musel vytahovat... takze zatim tam mam aspon normalni 6mm podlozku, vic bych asi stejne bez delsich steftu nedaval. Aby to nejak vypadalo, tak by to vepredu potrebovalo cca jednou tolik. Takze ted je setup 16x8 ET29 vepredu a ET15 vzadu, s 215 gumou.

A ted nejake foto, ale bohuzel nic kreativniho. Byl jsem si vcera umyt auto, hlavne ten svincik, co jsem mel vevnitr. Pri te prilezitosti jsem udelal par fotek jak to ted vypada...

Jedna trochu rozmazana:
Obrázek

Ta se mi docela libi:
Obrázek

A konecne kolecko :D
Obrázek
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků

cron