Hledat performance a chtit dobrou spotrebu, to se snad vyplati akorat tak koupit neco ve stylu caterhamu. Malo to vazi a s tim zakladnim motorem (tusim 1.6) to urcite dobre pojede a moc to nepozere... vzdyt je to motor z daily focusu. Takze na dobrou spotrebu bych rychle zapomel a sel bych dale.
Motor z nc bych urcite do nb nedaval, jestli ma nbfl 145 koni a nc 160 koni, tak to podle me za ty prachy nestoji.
V8 kraval mi k mx5 moc nesedi, ale je dost mozne, ze bych rychle zmenil nazor, kdybych se v nejake svezl.
Kdyz uz swap, tak bych sel do wankelu

na ty z rx7 bych se uplne vykaslal a sahl bych po renesis z rx8. Na britskem ebayi je jich mraky, kde na ne dostanes i zaruku (od 500 do 2000 liber - za 2k se da poridit motor po generalce s 2 letou zarukou bez limitu km). Nebo kdyz ne ebay, tak v anglii/skotsku je spousta renomovanych firem specializujicich se na rotary, urcite by se dal najit nejaky low mileage s dobryma kompresema za dobre penize. Dokonce si pamatuju, ze jsem nekde v anglii potkal renesis swap do NAcka, takze nekdo by uz s tim mel mit zkusenosti a jde to

A nebo taky, nejjednodussi, kdyz vynechame preplnovani, bude ctyrklapka. Hrnky, pripadne tomu dopomoct hlavou a jestli chces jit full in tak vysokokompresnim spodkem. Na to je tady echt majstr ryba, takze by ti teoreticky mohl poradit kde co hledat, protoze si tim urcite sam prosel uz nekolikrat.
Za me, kdyz bych mel penize na swap, tak 100% renesis. Protoze sem student, tak budu setrit o 106 a postavim si nejaky home turbo kit.