Synchro dvojky

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 01 kvě 2010, 22:27

Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod riderhenry » 01 kvě 2010, 23:26

Naopak, GL5 nedela synchronum dobre. Je to GL4, resp. GL4+ (zalezi taky ktery to presne je...). Alespon technik z Castrolu mi to rekl a zaroven potvrdil, ze GL5 casto delaji neplechu ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 02 kvě 2010, 00:57

tak tomu nerozumim přeci čim větší číslo tim lepší norma takže GL-5 se lije kam tedy?
Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 02 kvě 2010, 01:03

Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod dopr » 02 kvě 2010, 06:38

ve workshop manualu pisou :
Obrázek
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 02 kvě 2010, 12:37

Ok podle mě jde GL-5 normálně použít
Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod riderhenry » 02 kvě 2010, 17:44

No klidne pouzivejte GL5, ja jen posilam dal co jsem zjitil. Jeslti chcete, klidne vam doslova okopiruju mailovou komunikaci s technikem Castrolu... Co je v manualu napsane vim, ale taky jak ja, tak i dalsi uzivatele i tady potvrdili, ze GL5 muze delat neplechu.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod Lukáš MX » 02 kvě 2010, 17:51

zajímalo by mě jako v čem dělat neplechu konkrétně co se děje při používání Gl-5
Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod dopr » 02 kvě 2010, 19:19

ja netrvdim ze ne. Spis jsem to sem hodil kvuli SAE specifikacim ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Synchro dvojky

Příspěvekod riderhenry » 02 kvě 2010, 20:50

dopr: Vsak ja na tohle primo nereagoval. ;)

Lukas MX: nepatral jsem, proc to tak je, asi na to ani nemam potrebnou odbornost, ale prijde mi to jako celkem duverohodne, kdyz to potvrdi jak prakticke zkusenosti, tak i odbornik... Prakticky rozdil mezi GL5 a GL4 u meho konkretniho auta byl v tom, ze s GL5 jsem za studena (rekneme pod 10 stupnu) temer nemohl zaradit dvojku a na nejake podrazovani na dvojku pri dojizdeni na krizovatku jsem taky mohl zapomenout, s GL4 jde proste normalne radit i se zkracenym razenim.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 návštevníků