Díky za nabídku, zatím netřeba...
Začal jsem to teda trošku řešit. Ještě teda fotečka origo náboje:
Vyrobí/upraví se náboje tak aby tam nebyly štefty 4x100, ale díry 5x114,3 a střed bude vystouplej ven se závitem. Z venku pak matice...
Díry 5x114,3 proto, že v této rozteči jsou v kolech zasazený piny pro aretaci. Ty zapadnou do děr a jen se nasadí matice a hotovo...
Navíc se tím řeší problém uchycení kotoučů, který tak můžou být uchycený právě těma pinama. Jen je potřeba piny prodloužit aby prošly kotoučem až do náboje.
Druhá verze je udělat to opačně, ale nechci vrtat do kol... Tedy delete závitů pro piny v kolech a mohly by se použít teoreticky náboje z auta, ze kterýho by byly kotouče. Třeba SX... Tam by místo šteftů šly kratší piny tak aby zapadly akorát do děr pro původní piny v kolech. To ale jenom v případě, že tam ty náboje lze dostat... Navíc nevím jak s tím vystouplým středem se závitem. Asi to bude prostě nutný vyrobit.
Kdybyste měli nějaký postřehy, tak si je rád přečtu.