Snížení NA

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Snížení NA

Příspěvekod riderhenry » 09 úno 2013, 13:07

1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Snížení NA

Příspěvekod vojtiiisek » 07 bře 2013, 11:56

Nechal jsem si poslat nabídku ze stránky http://www.tlumice-bilstein.cz/ na NAčko, zde je odpověď:

Dobry den,

na zaklade Vasi poptavky Vam zasilam nabidku na tlumice perovani Bilstein B6 (spickove jednoplastove tlumice perovani odladene jizdami na Nurburgringu) pro vuz Mazda MX5 1,6i

Cena za 1ks predniho tlumice: 2700,- Kc
Cena za 1ks zadniho tlumice: 2900,-Kc

Celkem tedy za sadu na obe napravy je 11200,-Kc s DPH

Termin dodani: 2-3 pracovni dny

Doprava v ramci CR je zdarma - zbozi zasilame obchodnim balikem Ceske posty - doruceni druhy pracovni den.

Doprava na Slovensko za 250,- CZK pri platbe dobirkou, pripadne 200,- CZK pri platbe v EUR na nas slovensky bankovni ucet (za bankovni prevod platite pouze mistni poplatek).

--------------------
obecné informace o tlumičích pérování Bilstein řady B6:

Pod označením B6 naleznete dokonalé jednoplášťové plynokapalinové tlumiče pérování s technologií „upside-down“.

Tlumiče řady B6 nabízí optimální jízdní vlastnosti, vylepšenou stabilizaci vozidla, rychlejší odezvy a špičkovou tlumící sílu, to vše při zachování původní světlé výšky vozu a hlavně původního jízdního komfortu.

B6 je jasnou volbou pro ty řidiče, kteří mají rádi sportovnější svezení v běžném provozu, nebo také pro ty, kteří zkrátka chtějí tlumič, na který se mohou spolehnout v každé, i té nejkritičtější, situaci.

Tyto tlumiče by se daly definovat jako „vlk v rouše beránčím“, navenek nejsou nijak znát, ale poskytují špičkové svezení i při agresivnějším stylu jízdy, jsou tedy vhodné pro ty, kteří nepotřebují ukazovat ostatním, že mají něco lepšího, pro ty, kterým zkrátka stačí vědět, že to mají a že se na to mohou spolehnout.

Tlumiče řady B6 jsou odladěné testovacími jízdami na Nurburgringu a jsou k dostání také ve variantě pro vozy Off-Road.
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: Snížení NA

Příspěvekod Edis » 07 bře 2013, 19:55

Dostal jsem stejnou nabídku,jen je škoda,že to Bilstein B6 nesníží výšku auta.
Edis
 
Příspěvky: 231
Obrázky: 0
Registrován: 13 úno 2011, 09:22

Re: Snížení NA

Příspěvekod LordJames » 07 bře 2013, 20:00

S krátkýma pružinama sníží
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Snížení NA

Příspěvekod MAXsport » 07 bře 2013, 20:02

Edis píše:Dostal jsem stejnou nabídku,jen je škoda,že to Bilstein B6 nesníží výšku auta.

Na to máš B8 Sport :) ty mají kratší pístnici..
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Snížení NA

Příspěvekod martin_71 » 07 bře 2013, 20:15

B8 ale na NA nepasujou, pokud tedy nepouzijes horni ulozeni z NB, jak tady uz bylo receno. BTW davat na B6 kratsi pruzinu nez seriova Bilstein rozhodne nedoporucuje.
'96 Cosmo / Koni Sport / BBK
Uživatelský avatar
martin_71
 
Příspěvky: 588
Obrázky: 0
Registrován: 21 čer 2012, 14:27
Bydliště: Beskydy

Re: Snížení NA

Příspěvekod MAXsport » 07 bře 2013, 20:50

Což není problém použít horní uložení z NB.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Snížení NA

Příspěvekod martin_71 » 07 bře 2013, 20:58

Jasne, problem to neni, akorat je to investice navic, se kterou je treba pocitat.
'96 Cosmo / Koni Sport / BBK
Uživatelský avatar
martin_71
 
Příspěvky: 588
Obrázky: 0
Registrován: 21 čer 2012, 14:27
Bydliště: Beskydy

Re: Snížení NA

Příspěvekod Honzik1984 » 07 bře 2013, 21:22

Jestliže jsou B6 standardní výška, tak co mám na mazdě NA já z výroby za bilsteiny, když je to snížené? Pochybuji, že by to byly B8 s uložením NB....
Obrázek mx-5 NA 1,8 BRG
Honzik1984
 
Příspěvky: 371
Obrázky: 1
Registrován: 31 črc 2011, 20:41
Bydliště: ústecko

Re: Snížení NA

Příspěvekod dopr » 07 bře 2013, 21:27

bavime se o delce pistnice, ne o svetle vysce, kterou ovlivnuji pruziny, unavenost pruzin, tlumicu aspol. Taky jsem mel svou Mazdu niz, nez treba Vavris na OEM Bilstein podvozku, ale ja mel najeto 2x tolik.
B6 maji proste standartni delku, kdezto B8 zkracenou delku pistnice. Na cokoliv jineho, nez seriove pruziny silne doporucuju B8, ale to uz jsem psal Xkrat. A jen pro informaci, B6 pokud vim nejsou stejne tlumice, jako mely MX-5 s Bilstein tlumici z vyroby.
Naposledy upravil dopr dne 08 bře 2013, 11:55, celkově upraveno 1
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 návštevníků

cron