NB jako jediné a celoroční auto?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod petr007 » 12 úno 2013, 00:49

Jaco píše:Však mrkni o par stranek zpet, nekdo rikal ze klima je treba :D Ja vim prd, nikdy jsem v mx5 nejel :)

Klima je dobrá při teplotách nad 30° st. a asi v případě, že plánuješ cestu na jih. Jízda ve vedru po dálnici např. v Italii a popř. v kolonách je horor. V Čechách určitě není potřeba, hodně lesů, které tě tak něják ochladí. Ale na druhou stranu to vydrží i Nelča, tak se to dá přežít i bez AC.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
NC 2,0. bílá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Jaco » 12 úno 2013, 01:01

Já si taky myslím, spousty tisíc kilometrů za volantem najetých uprostřed léta v autě se střechou a bez klimy se zvládnout daly myslím docela bez problému :) A nezdá se mi, že to v kabriu bude horší :D
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod ZIZU » 12 úno 2013, 01:04

81kw a 103/107 kw proste rozdil je!! A ne ze ne!! Navic mas proste lip polozeny zaklad pro pripadne honeni vykonu ;) za me jasne 1.8!
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod cavan » 12 úno 2013, 08:55

ja som tiez za 1.8.. predsa len tam je vyssi vykon, spotreba takmer identicka a rozdiel v poistke minimalny. a co sa tyka klimy, myslim si ze aj v cechach ju vyuzijes.. ked pojdes po meste v kolonach, na semaforoch, tak si myslim ze sa zide.. slniecko je inak citit ked stojis a za jazdy. samozrejme je to vaha navyse.. ale zasa mozes polemizovat.. natankovat plnu, alebo radsej 2 polovicne nadrze, aby sa ti nezvysila hmotnost?? sam alebo so spolujazdcom?? a ako pises, roky sa jazdilo bez klimy a vydrzat sa to dalo.. takze to je na tvojom rozhodnuti. ked uz ju kupujes tak by som siel do toho mat to tam. vymontujes to relativne rychlo ak ti tam ta vaha bude tak vadit.. a rozdiel v cene nebude az taky ako keby si tam chcel tu klimu domontovat..
co sa tyka vika kufru. ja tam mam hrdzavu bodku, nic strasne. kamos musel vyvarat cele cielko nad znackou..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Sedrik » 12 úno 2013, 09:47

Ke klimatizaci:
- někde se to tady řešilo a já to teda řeším pořád (a nevím co s tím) - v dešti se auto zevnitř hrozně mlží. Bez klimatizace si nedovedu jízdu představit. Takhle pustím klímu (klidně na 3-4 sec) a skla jsou odmlženy (jen se to cca za minutu zase zamlží).

Jinak jsem ji zapnul jen jednou - v létě po cestě z Tater - bylo nehorázný vedro a i když horní polovina těla byla v pohodě, dole to bylo horší, takže klimu na nohy. Ale dalo by se to vydržet i bez ní. Konec konců - když jsem z horka unavenej, uděláme pauzu někde na "brču", vychladneme, uděláme foto a jedeme dál :).

Vyhřívaný sedačky nemám - mám s nima jen pár zkušeností z Octy a asi bych je ani nechtěl - připadám si vždycky, jako bych se pomočil :))) To už bych spíš bral odvětrávaný na léto :p
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Jaco » 12 úno 2013, 10:40

Sedrik: Tak to mas spis v pytli kabinovy filtry, kdyz se ti to mlzi. Nebo jak rikas o par radek nize, ses fakt pomocil a vyparuje se to :D

Tak jasne ze se tezko najde nekdo, kdo bude chtit dobrovolne radeji 1,6 nez 1,8. Jde o to, ze bud to bude 1,6 se serviskou a v relativne peknym stavu a mozna i s hardtopem, nebo to bude 1,8 s neznamou historii, v trochu horsim stavu a bez HT.

Je samozrejme nad slunce jasne, ze kdybych si mohl vybirat, chci 1,8 se svetlym kozenym interierem, sedackama po FL, volantem Nardi, klimou, 6st., LSD, vyhrivanyma sedackama, nosic na kufr a tmave modra metaliza s origo kolama, najeto do 100t se serviskou :D Ale to je bohuzel za tyhle prachy asi jako kdyz si chce zednik koupit vilu v Mexickym zalivu.
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod dopr » 12 úno 2013, 10:55

mx-5 je spartansky vuz, nema kabinak :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod cavan » 12 úno 2013, 11:31

ked spominas to LSD.. to mali seriovo vsetky 1.8 ak sa nemylim.. a 6 stupnovych bolo pomenej.. 10th anniversary a potom boli este nejake neskor.. ale tie vyrocne mali mordy interier.. ale neviem ci moc vyuzijes aj 6ty stupen, teda ak s nou neplanujes dlhe cesty po dialniciach.. :) ale po tych budes chodit snad len na dovolenky k moru.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod ZIZU » 12 úno 2013, 11:36

Jaco píše:Sedrik: Tak to mas spis v pytli kabinovy filtry, kdyz se ti to mlzi. Nebo jak rikas o par radek nize, ses fakt pomocil a vyparuje se to :D

Tak jasne ze se tezko najde nekdo, kdo bude chtit dobrovolne radeji 1,6 nez 1,8. Jde o to, ze bud to bude 1,6 se serviskou a v relativne peknym stavu a mozna i s hardtopem, nebo to bude 1,8 s neznamou historii, v trochu horsim stavu a bez HT.

Je samozrejme nad slunce jasne, ze kdybych si mohl vybirat, chci 1,8 se svetlym kozenym interierem, sedackama po FL, volantem Nardi, klimou, 6st., LSD, vyhrivanyma sedackama, nosic na kufr a tmave modra metaliza s origo kolama, najeto do 100t se serviskou :D Ale to je bohuzel za tyhle prachy asi jako kdyz si chce zednik koupit vilu v Mexickym zalivu.


budeš se divit, ale přesně tenhle popis se nedávno objevil i v ČR (chtěli sme jí s kamarádem dovést), byla to tmavě modrá metalíza NBFL (2003), sedačky ve světlé barvě, LSD, klima, výhřev, HT v barvě - rozdíly byly takové, že měla 5st a najeto 170, ale za to poctivých a v německu, stačí hledat a čekat :) btw. cena byla pod hranicí 100.000,-
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Mike » 12 úno 2013, 11:42

Pár postřehu ode mně: v zimě úplně v pohodě, pokud člověk není úplný játro a uvědomí si, že řídí zadokolku a koupí si solidní zimáky. Co se týče teploty. Topí to jako PRASE a to dost rychle. Já jezdim v podstatě jenom bez střechy, pokud není vyloženě slejvák. Do auta když jedeš neprší...akorát lidi koukaj divně, ale to je mi vcelku u rekta:) Jezdim ve svetru z merino vovce, kožená bunda, šála, kulich, topení na plnej ceres, zvednutej windšíld a je mi dost teplo i v minus pěti.
Dával bych si pozor na korozi, kvůli našemu folkloru zvaným sůl. Takže když se solí tak alespoň jednou za čas pořádně wapkou spláchnou celý auto i zespoda, podběhy, prahy. Ale to je fajn u každýho auta. Auto je to překvapivě i pohodlný na seriovým podvozku. Rozhodně to míň vyřáží zuby než prassat MY2012.
A tu basu piv do NBFL dostanu...asi jsem větší hulvát na zavírání kufru :mrgreen:
Rychlý přesuny: se střechou mi přijde, že tam je větší kravál---tak do kila. Pak už převládá aerodynamickej kravál nad mechanickym. Bez střechy je to tak do 130 OK pak už si člověk moc nepokecá. Jednou když jsem dost spěchal, tak 180 se pořád dá a nepovažuju to za velký utrpění.
Ale to je otázka vkusu. V bmw klubu jsou lidi se 7er, který nechápu jak lidi mohou jezdit s 5er, páč je to nepohodlnej krumpl:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 179 návštevníků

cron