daily car

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: daily car

Příspěvekod MAXsport » 21 bře 2013, 22:14

Úctyhodná sbírka ;)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: daily car

Příspěvekod Mike » 21 bře 2013, 22:49

Benzinku, benzinku...houby benzinkiú - rozum má:)
Místo nějaký das auta nebo škodilaka se sazematicem koupil AUTO a zbylo mu mrtě peněz na palivo a blbnutí:) Omega je pecková, pro tyhle poslední dospělý auta mám slabost (omega a scorpio) A k tomu samosebou 5er a E klasa, ale ty jsou z jinejch cenovejch. Omega a škopek jsou ta poctivá "čtyřka v větrákem" bez kompromisů :twisted:
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: daily car

Příspěvekod PavelS » 23 bře 2013, 11:34

Winie píše:tak dneska jsem si vyzkousel novou octu. A uprimne musim rict, ze je to nejlepsi auto od skodovky v jeji novodoby historii. Teda ne ze by to bylo neco super tezkyho, ale je to opravdu dobry auto. Kvalitne vyrobeny z kvalitnich materialu, u vyvoje premejsleli hlavou a je oproti dvojkovy pomerne podstatne lehci a az je mi to trosku blby rict, tak je s tim autem docela sranda. Ja teda jel ve 180ti konovym benzinu se zadni viceprvkovou napravou, ale to auto na me pusobi daleko lehci nez jeji predchudkyne. Co me otravovalo byli vsudepritomny pomocnici pro dnesni zdegenerovany ridice a ekofanatickej stop and start. Ovsem co to auto dost kazí je cenová politika VW. Temer vsechno je za priplatek a na tom aute je to strasne moc videt. At uz je to jinej interier, jiny lampy, spodek narazniku, casti auta v laku, ale za priplatek je i ta viceprvkova zadni naprava. Takze je to pekny auto, ale je potreba koukat nekam dal, nez na nejlevnejsi model.
BTW: odehcili ji hlinikovejma castma kastle a pri svizny jizde po okresce si tenhle motor rekl o 7,5 dle pc a pri poskakovani po meste o 8,5.
Muj verdikt: doporucuju :)


Winie s tou cenovou politikou sis odpověděl v podstatě sám-právě proto, že dostaneš uplne jiný auto, tak logicky stojí jiný peníze. . Je jasný, že se chtějí dostat na cenu diktovanou korejcema, tak to auto musí bejt technicky levnější. Oni korejci 5aky většinou viceprvky nemaj :-)

Ad ty "el.pomocníci"...ESP jsem přišel na chuť když jsem poznal, že může fungovat. Dobrý jsou i různý tempomaty, ale to pomáhání zatočit co nejde v podstatě vypnout, start stop, nebo nevypnutelný ESP...to už je moc :-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: daily car

Příspěvekod riderhenry » 23 bře 2013, 12:50

PavelS píše:Oni korejci 5aky většinou viceprvky nemaj :-)


Ktere ze korejce to mas na mysli? i30 i Cee´d vsech generaci maji nezavisle zaveseni, stejne tak i i40 a dokonce i Hyundai Accent ho mel, i kdyz netusim, jestli vsechny verze...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: daily car

Příspěvekod PavelS » 23 bře 2013, 13:15

Máš recht, to se omlouvám za mystifikaci :o

Jen pro doplnění - víceprvek i vlečená náprava, i McPherson je "nezávislé zavěšení"... Tuhou nápravu moc aut dneska nemá :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: daily car

Příspěvekod riderhenry » 23 bře 2013, 13:28

To je pravda, to rikam spatne, mam to tak zazite...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: daily car

Příspěvekod mojžo » 23 bře 2013, 17:15

Dovolím si vstúpiť do tejto debaty s názorom, že vlečená zadná náprava nie je nezávislé zavesenie.
Už len z jednoduchého pohľadu na jej konštrukciu:

Obrázek

Je patrné, že ľavé a pravé rameno je pevne prepojené poriadnym kusom železa. Určite je tam vyššia voľnosť ako u tuhej nápravy, pretože je tam skrut, ale nezávislá náprava to nie je rozhodne.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: daily car

Příspěvekod PavelS » 23 bře 2013, 17:56

Vlečená zadní náprava může mít i dvě ramena - nemusí být jen v kuse... ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: daily car

Příspěvekod mojžo » 23 bře 2013, 18:02

Ano, to súhlasím :) Ale diskusia bola o tejto vlečke. Skrutná vlečka, jak má Octavia III, Favorit, Felicia...
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: daily car

Příspěvekod KaCzaba » 04 dub 2013, 20:50

a ja ma na daily obe tuhy :-D
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 160 návštevníků

cron