dlouho jsem nic nepřidal ne že by se na autě nedělalo ale nebyla spíš chuť.
Přihodilo se toho dost:
1) měl jsem menší leteckej den a skončil s mazdou ve škarpě, ale tak nešikovně že jsem stejně musel zajet ke karosáři na opravu.
odnesl to nárazní a usměrňovač vzduchu co je za ním, ohlá pření příčka a ještě se musel rovnat podélný nosník pod pravým světlem. při té příležitosti se zjistilo že mazda byla kdysi dávno ťukla na pravý přední roh a že je předek přelakovaný. Jinak Šmoula už je zase ve stoprocentní formě karosář odvedl výbornou práci a vše je krásně opraveno a vše pasuje jak má
2) začal téc z motoru olej po bližším ohledání tekli gufera na vačce a o kroužek. vše jsem měl připravený a ještě k tomu vyměnil oba řemeny, obě kladky a vodní pumpu taky.
gufera na vačce jsem musel ale dělat na dvakrát. i přes to že jsem dal nový gufera pořád to teklo. tak se vyndaly a zkrátily jejich pružinky a už těsní jak mají.
jinak jsem zjistil že gufero na klice se dělá ve dvou rozměrech. samozřejmě jsem měl to větší a potřeboval to menší. návštěva jednoho obchodu u más a koupil nové gufero za 32kč. když jsem viděl kolik stojí třeba v kelly tak jsem pěkně ušetřil.
3) na zkoušku jsem nasadil 15tky kola co jsem koupil i s autem. gumy na nich jsou nový ale mají rozměr 205/45 a to už mi přijde trochu moc. chtělo by to gumu 195/50
4) ještě me čeká udělat sbíhavost ale nějak se mi do toho nechce asi zajedu někam do servisu kde na to maj to digitální udělátko ať je to pořádně.
jinak fotky dodám pozdějc ale moc jich není. víc se makalo než fotilo