Birdova NA8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod MAXsport » 07 dub 2013, 18:44

Vždyt ty gumy jsou sjetý na sr*č, tak copak geometrie? Aby byl dobrej grip v zatáčkách, tak odklon být musí a sjetá vnitřní hrana je normální.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 07 dub 2013, 18:49

Je tam až moc velkej odklon, je to tim poníženym podvozkem. A ty gumy sjetý na sračku jsou po rádoby driftování, protože auto nemá výkon a svor na to se udržet v delšim oblouku.
Geometrii jezdim takovou, co zůstala po sériovym podvozku, protože pořád laboruju s vejškou, proto nemá smysl řešit geo. Zadek musí nahoru a předek o kousíček taky.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod MAXsport » 07 dub 2013, 19:22

Být tebou, tak pořeším pořádný coilover pokud si chceš hrát, protože tahle parodie na stavitelný podvozek je jenom na parádu.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 07 dub 2013, 19:27

To víme všichni :-) je to dočasný řešení na tuhle sezónu, myslim že na podzim už bych moh jezdit na něčem lepšim. Ale to bych se na to rád vrhnul nejenom coiloverama, ale i siláčema.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Richi » 07 dub 2013, 22:13

Ciao 8-)
birda píše:........ psal sem panu Dlouhému, co má letité zkušenosti s výrobou ochraných rámů. .... Pan dlouhý bleskurychle odepsal a jako hrubou cenovou představu má 8000 bez daně, ........ Měl by někdo takový zájem že by třeba v horizontu měsíce to chtěl řešit také? Že by se mu auta přivezli najednou, nebo se rovnou na mym odzkoušel šroubovací rám.

:shock: Bravóóó :!: Jsi borec, že jsi tuhle možnost našel :!: Taky stále čekám, jak současnou situaci s výrobou rámů zvládnou kluci z garage5, a tohle vypadá jako rovnocenná varianta :D . Dlouhý je po tátovi profík a s rámy má bohaté zkušenost, takže kvality materiálu a výroby bych se rozhodně nebál.
Jde ale o to, že pokud na MX-5 ještě rám nedělal, a k dispozici bude mít jen 2 fota, tak bude rám muset jako každý prototyp dělat zakázkově přímo na autě.
Všichni víme, že první kus dá nejvíc práce a každý další už je snazší a tím rychleji hotový a často i vymakanější. Ale zase - rozdíly mezi NA a NB sice asi nebudou moc velký, ale nějaký určitě budou. Taky by asi bylo fajn, kdyby při tvarování počítal i s hardtopem.

To birda:
birda píše:....... Víc info a technický detaily nemam, psal sem, že všechno je v fázi jednání, takže nejdřív asi proběhne nějaká návštěva a pak až budu vědět víc.
- ať tak či tak, při zjišťování Ti držím palce :!: . Dej vědět, jak jsi pořídil.

:idea: Všechny určitě bude zajímat:
- cena rámu i s lakováním (já preferuju matovou černou) a s montáží - včetně DPH,
- reálné dodací termíny.
stribrna MX-5 1.9i 2004, Hardtop
Uživatelský avatar
Richi
 
Příspěvky: 236
Obrázky: 64
Registrován: 03 črc 2012, 10:01
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Winie » 08 dub 2013, 09:41

MAXsport píše:Být tebou, tak pořeším pořádný coilover pokud si chceš hrát, protože tahle parodie na stavitelný podvozek je jenom na parádu.

jel si v NA, kde byl podvozek co ma birda nemontovanej, nebo mas chytry keci z principu?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod LordJames » 08 dub 2013, 12:05

Winie píše:
MAXsport píše:Být tebou, tak pořeším pořádný coilover pokud si chceš hrát, protože tahle parodie na stavitelný podvozek je jenom na parádu.

jel si v NA, kde byl podvozek co ma birda nemontovanej, nebo mas chytry keci z principu?

Lajk!..ja taky zvazuju koupi levnyho "srace,parodie,..." na laborovani to staci a aspon by mi ho nebylo lito na zdejsich silnicich
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod kousmen » 08 dub 2013, 12:34

Ony se ty dražší podvozky tak dobře neprodávají jenom díky dobrýmu marketingu. Stavítka typu modrej jom atd. jsou dělaný pro shovw&shine. Jistě, že fungují, ale díky nulovýmu vývoji nemají šanci pracovat tak jako ty z vyšších cenových... Druhá věc je, že naprd nastavenej drahej podvozek taky dokáže nefungovat. :) Osobně jsem tohle dlouho řešil a špekuloval nad tím a výsledkem bylo poohlídnutí v tzv. střední kategorii, kde jsem se ve výsledku rozhodoval mezi HSD a BC. Pravdou ale je, že jsem na ničem jiným nejel, no ty informace jsou vyčtený od lidí, kteří tu možnost porovnání měli. Navíc tam jde i o životnost, kdy se běžně uvádí i u těch nejlepších 50 000km, takže je to asi jako rozhodování jestli vzít jedny boty na pět let nebo je co rok střídat aby pořád plnily svoji funkci aspoň na 80%. Když se to sečte, tak vyjdou dráž vždycky ty levný. Chodit se v nich dá i když dodělávají, ale už to prostě nebude ono... Píšu to všechno jako fakt, ale berte to jen jako můj osobní názor. Rád si přečtu další diskusi na tohle téma... ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 08 dub 2013, 13:10

Myslim že kousmen to vystihl zatim asi nejlíp. Mam zatim porovnání cca 3tkm, cca 2500 s kompletní sérií a zbytek s jetým Raceland podvozkem s geometrií co zůstala po sériovym. A tageometrie bych řekl že dělá hodně. Každopádně mě se líbí větší tuhost auta a grip to v zatáčkách neztratilo, spíš to má tendenci odskakovat, to s na sérii stane zřídka. Ano, raceland je tužší, na hezkejch silnicích (který u nás nejsou) je pro vyhlídkové poježdění dostačující. Na našich silnicích ale celkem poskakuje a je hlasitější, někde mi na jednom tlumiči prostě něco bouchá.A tak mám i po těch 500km už ale celkem jasno v tom co chci. Přečkat tuhle sezónu na racelandu, rozumě investovat do zbytku auta a během příští zimy volit velmi podobně jako kousmen, asi si přijdu i pro rady ohledně tvrdosti pružin. Jen bych k tomu chtěl vyměnit všechny silentbloky v ramenech, zatím nevím jestli jít třeba do PUR, nebo třeba zkusit silentbloky.cz. Každopádně vidina podvozku BC mi dělá úsměv na tváři, prostě čekam až na něj našetřim.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod MAXsport » 08 dub 2013, 13:42

Winie píše:
MAXsport píše:Být tebou, tak pořeším pořádný coilover pokud si chceš hrát, protože tahle parodie na stavitelný podvozek je jenom na parádu.

jel si v NA, kde byl podvozek co ma birda nemontovanej, nebo mas chytry keci z principu?

měl jsem podvozek tohodle typu výška=tvrdost na jiným autě a z vlastní zkušenosti vím, že to je podvozek jenom na parádu..rád bych se někdy na takovým podvozku svezl, to mi věř, jenže jsem dost skeptický po mojí zkušenosti..
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 105 návštevníků