Vavris píše:Rychlost podřazení? Necukání? A hlavní důvod č.1je eliminace zablokování zadních kol - zatáčka, mokro, podřazení bez meziplynu a v případě Miaty letíš bokem ani nevíš jak.
petr007 píše:Vavris píše:Rychlost podřazení? Necukání? A hlavní důvod č.1je eliminace zablokování zadních kol - zatáčka, mokro, podřazení bez meziplynu a v případě Miaty letíš bokem ani nevíš jak.
Chápu to tak, používat falešný meziplyn : při řazení dolu, spojku držím a přidám plyn v neutrálu. kolik plynu ???
A při řazení nahoru ??
radep píše:petr007 píše:Vavris píše:Rychlost podřazení? Necukání? A hlavní důvod č.1je eliminace zablokování zadních kol - zatáčka, mokro, podřazení bez meziplynu a v případě Miaty letíš bokem ani nevíš jak.
Chápu to tak, používat falešný meziplyn : při řazení dolu, spojku držím a přidám plyn v neutrálu. kolik plynu ???
A při řazení nahoru ??
Použiješ přesně tolik plynu aby se ti srovnaly otáčky motoru s rychlostí a převodovým stupněm... tzn nikdo ti moc neřekne jak, naučíš se to až praxí... Zhruba lze říci že se ty otáčky liší asi o 1000ot na 1 stupeň převodovky...
Tzn když podřazuješ ze 4ky na 3ku a na 4ce máš 2000ot, tak na 3 ce budeš mít 3000ot. (může se to lišit, navíc nevím jestli si to nepletu s druhým autem). To už si prostě vysleduješ řízením.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků