miata von igor

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: miata von igor

Příspěvekod jiri.l » 07 bře 2013, 00:46

Igor píše:jemi jasný, že laminát potáhlej průhlednou vrstvou kůže nebude nic moc :) to máš recht. Ale furt si myslím, že jeto lepší varianta než obeplá skořepina, ve které se nehneš do strany ani o centimetr. Na těch lotusáckejch je fajn, že sedák nemá tak moc vysoko vyhnaný bočnice(můj názor). Jinak v pátek Stk, držte palce :)


Jj to je presne ten duvod, proc se mi libi :D uz po nich nejakou dobu koukam, ale najit ten spravny par za spravnou cenu neni sranda... clovek na ne proste musi narazit
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 13 dub 2013, 20:41

P1017801.JPG
P1017800.JPG
P1017805.JPG
P1017810.JPG
pokus.jpg
P1017803.JPG

JE TO TADY..od pátku mam SPZ,TP..Dneska sem byl poprve projet. První zážitky = boží. Šklebím se ještě teď..
Jedna věc mi ale dělá trochu starost. Jde o chlazení motoru. Vím, že je to tady propíraná záležitost, takže pohledám řešení. Jen nastíním pro představu.
Po nastartování se motor rychle (2min třeba) ohřeje na norm. teplotu (dle ukazatele),pak to vyleze za středovou polohu a tam zůstane. Budiž.. Ale proč, i když jedu uplně piánko, po zastavení hučí ventilátor jak zblázněnej. To nevím. Množství chladící kapaliny se dá poznat z té přepadové nádobky, nebo nějak jinak? A nestane se nic, když případnej nedostatek doleju destilkou? Výměnu a vyčištění systému bych udělal u rozvodů = zanedlouho.
Jinak pár fotos (ale nejsem žádnej umělec:))
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Winie » 13 dub 2013, 21:20

hele ten budik ukazuje podle plotu, ale pokud to nevyleze nejak extremne pres pulku, tak bych to asi neresil. pro vetsi klid muzes vymenit termostat, je to otazka asi 400kc.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 13 dub 2013, 21:22

otom budiku sem taky slysel..spis me zarazi ta prazdna prepadova nadrzka.v chladicu je toho ale dost..
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod jardaj. » 13 dub 2013, 21:51

Igore v té vyrovnávačce musí být chladící kapalina. Můžeš samozřejmě dolít destilkou pokud chybí jenom tam. Jinak se přikláním k Winimu že múže být vyfouklé medium z termostatu a ten neotvírá. V té záklopce je sice asi 6mm dírka, ale to na průtok pro ochlazení nestačí a je to hlavně kvůli tomu aby aspoň částečně voda cirkulovala když se porouchá termostat: jeho funkce se dá zkusit po demontování a ponoření do vody 80st. a je vidět jestli otevře. Kdyby Ti voda ubývala tak to se obyčejně stává tím že je špatné těsnění na víčku expansky a kolem víčka se odpařuje voda. Přepadová hadička je jako přepad a na vyfouknutí vzduchu když se chladící kapalina ohřeje a zvětší objem aby tam nebyl velký přetlak.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 13 dub 2013, 22:02

Díky moc za radu. su vtom zelenáč, takže sháním info kde se dá. Zejtra doleju destilku a uvidím co dál.
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod seatik » 13 dub 2013, 22:33

Muze byt i pricpany chladic. Pokud je puvodni,nedivil bych se tomu..ja nedavno menil chladici a to blato co z toho teklo,to byl peknej hnus. I když ta kontrolka ukazuje podle plotu,tohle hlasi opravdu velkou teplotu. Ja ji mam ještě pred presnou pulkou
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 13 dub 2013, 22:45

Chladic je puvodni. Jak rikam prijde to vycistit zaroven s rozvodama. Ale dote doby bych rad trochu jezdil. Auto se bojim honit max 4,5-5000 ot tak to snad s dolitou destilkou vydrzi.
http://www.miata.net/garage/cooling_system.html tady pisou ze u 1.8 je bezne rucicka trochu doprava. Tim se chlacholim :).
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod birda » 14 dub 2013, 17:46

S tím chlazením být tebou něco udělam, řádil sem na letišti v +10°C, motor pořád pod plynem, v otáčkách, a když sem zastavil, větrák se rozjel až asi po půl minutě a za jízdy více méně nesepnul. Tipuju to na ten termostat ;)
BTW.: Mam 1.8 NA a mam ručičku lehoulince napravo, ale opravdu jen neptrně.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 15 dub 2013, 13:06

No asi to dopadne i tim termostatem jak to tak posloucham.400 neni nic strasnyho..otazka druha. jakej mate kdo vzduchovej filtr? origo VS aftermarket? Libi semi K&N,ale dam si poradit cokoliv. Filtrbox chcu asi zachovat
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 143 návštevníků

cron