Nastavenie podvozku

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod Pavel260 » 25 dub 2013, 13:20

vili, zamysli se nad tim jak to asi funguje :)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod vili22 » 25 dub 2013, 21:18

No nejdem sa hadat, mozno sa mylim.... zajtra to pozrem a dam hned vediet.
vili22
 
Příspěvky: 88
Registrován: 08 kvě 2011, 22:57

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod MAXsport » 26 dub 2013, 17:51

Dolní matkou když šroubuješ dolu, tak snižuješ přepětí pružiny = menší tlak = snížení, chápeš to špatně a určitě nesnižuješ auto tak, že zvýšíš napětí :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod vili22 » 27 dub 2013, 07:54

Mali ste pravdu, moje hlboke ospravedlnenie.... ja som si to zmylil, pretoze som steloval na dvoch roznych sadach kolies..na jednej je auto nizsie ako na druhej sade.... cize som si myslel, ze som auto znizil...ale ja som ho trochu zvysil...iba vymenou kolies auto celkovo slo o trochu nizsie... takze taky som ja majster, aspon som sa zase nieco naucil.... Diki za trpezlivost ;)
vili22
 
Příspěvky: 88
Registrován: 08 kvě 2011, 22:57

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod vili22 » 27 dub 2013, 13:43

Ale teraz mam iny problem.... kedze znizujem tym ze krutim smerom nadol.... treba mi este nejake 3-4cm znizit...ale pruzina sa mi zacne dotykat nahonu...co by ste s tym poradili? ... mozem to aj odfotit ak by ste nepochopili o co ide... matka prejde, ale pruzina ma vacsi priemer ako matka cize ta uz zacne skriet.... (je to na zadnej naprave...vpredu to nema o co skriet)
vili22
 
Příspěvky: 88
Registrován: 08 kvě 2011, 22:57

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod vili22 » 01 kvě 2013, 09:47

Nikto sa s niecim podobnym este nestretol?
vili22
 
Příspěvky: 88
Registrován: 08 kvě 2011, 22:57

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod whisper » 01 kvě 2013, 12:32

Ja mám auto fakt nízko (na chodník s klasickým obrubníkom nevyjdem) a nemám tento problém...
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod George » 01 kvě 2013, 16:25

opět problém levných podvozků
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod Sedrik » 03 kvě 2013, 09:35

Mám jeden dotaz a protože kvuli tomu nechci zakládat nové vlákno, znásilním toto (sorry :))

Chtěl bych MaXovi koupit nové tlumiče a zároveň bych chtěl auto poslat decentně dolů (30-35 mm)

Vybral jsem si tlumiče Bilstein - co ale nevím, jestli B6, nebo B8. Původně jsem si myslel, že B6 jsou náhrada za seriové tlumiče a jako takové nejsou uzpůsobeny pro snížení auta (kratší pružiny). Teď jsem se ale dočetl, že i tlumiče B6 jsou dělaný pro standartní délku pružiny, nebo pro kratší (30mm).

Co mě zajímá (a předesílám, že ačkoliv jsem toho o podvozku četl už dost, pořád v tom mám hrozněj chaos):
- je možné dát na auto Bilstein B6 a například tyto pružiny?
- Nevadí autu (ramenům, zavěšení, poloosám...nevím čemu všemu by to mohlo vadit), že na normálně dlouhé tlumiče dám kratší pružiny?
- nevadí to tomu tlumiči?
- Nemám raději koupit B8?
- nebude B8 zase zbytečně okruhový - auto používám spíše na výlety a nechci z něj žebřiňák... :)

Díky všem za odpovědi :)
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Nastavenie podvozku

Příspěvekod dopr » 03 kvě 2013, 10:03

Hele, podivej se, co pisou primo u Bilsteinu. B6 je nahrada za seriove tlumice a je urcen pro seriove pruziny. B8 je skoro ten samy tlumic, jen ma zkracenou pistnici prave kvuli pouziti kratsich pruzin. Vim, ze Amici na B6tky casto rvou zkracene pruziny, ale oni nemaji, az na vyjimky, potuchy o nejakych B8ckach :)
Ja jsem bral pruziny Tein S-tech, ktere maji jeste decentnejsi snizeni (22 mm predek / 30 mm zadek) a nevahal jsem a vzal B8cky (a to myslim vis, kolik toho rocne najedu). Ty Eibachy jsem mel tez v merku, ale hodne se na ne nadava. Na NC uz jsou ok, ale tato rada pro NB se asi moc nepovedla (udajne po chvili dost klesnou a maji mozna az moc maly spring rate.)
http://www.puppetmaster-robotics.com/Mi ... prings.htm
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků