Tak sem se vrhnul s kamarádem vybaveným ohybačkou, svářečkou a zkušenostmi do výroby nového výfuku. Celý je stavěný průmerem podle originálu, tj. 50mm roura a dva tlumiče, mezi ně přišel vlnovec. Kat šel pryč a bylo potřeba vyrobit i přírubu za downpipe, protože sem jí nikde nesehnal.
Starý origo výfuk s katem, co má prorezlé vnější plechy:
Výroba příruby:
A už navařená příruba se střednim tlumičem a vlnovcem:
A nakonec finální dílko - tj. výfuk od downpipe až dozadu, jen zatím bez koncovky, všechny sváry zatřené zinkovou barvou
Dneska se chystám nějak zdokumentovat už dodělanou koncovku, udělat lepší fotky a natočit zvuk, kterej to má.
Vyřezání katu a použití menších tlumičů dělá nakonec docela kravál, do třech je motor línější ale nad 4 zas o hodně živější, o hodně se zlepšila odezva na plyn a jde to krásně do otáček, najednou to jede slušně i nad 140 na čtyřku.
Tímhle ještě jednou díky swampovi