Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 20 kvě 2013, 21:33

Tak... pomalu se blížím do finále s interiérem :-)
Tohle vyrábím už středu, čtvrtek, pátek, pondělí... o víkendu jsem si dal pauzu... ještě budu sem tam něco brousit a lakovat, ale vypadá to už přijatelně.
Přílohy
DSCF2194.JPG
...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 29 kvě 2013, 18:10

Malá ochutnávka :-)
Přílohy
DSCF2230.JPG
DSCF2229.JPG
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod Pavel260 » 29 kvě 2013, 18:38

klobouk dolu za tu praci, na to bych nemel nervy ! ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 17 čer 2013, 14:39

Něco málo k plánům...
Momentálně chci vytáhnout posilovač a zřejmě vyměnit i čepy řízení a táhla + měchy. Vypadá to, že mi teče trubka vracející olej do nádržky, tak doufám, že bude dostačovat výměna za tu z IL. A když už se do toho hrabu, tak si myslím, že ty čepy budou dobrý nápad.

Na podzim půjde převodovka ven, výměna za jinou (vstupní ložisko hřídele vydává strašné zvuky, navíc už se mi pocitově hůře řadí 2ka, předpokládám že synchron)... Nová spojka a zvažuju jestli jít do odlehčeného setrvačníku? Vyplatí se to? Setrvačník IL (6.1kg) vyjde asi na 9000,-, setrvačník F1 (5.3kg) asi 7000,-. Máte někdo zkušenost s odlehčováním? Spojka asi standard od Exedy. Nebo se za ty prachy na to vykašlat a dát buď oem nový, nebo ten starý nechat zbrousit?

Dále na zimu chci vytáhnout nápravy, odrezit, nastříkat barvou + nové tvrdší silentbloky od IL.

A vyměnit kosti stabilizátoru, včera jsem s hrůzou zjistil, že už vpředu jezdím bez stabíku :-) mě se zdálo, že se mi nějak houpe kastle v zatáčkách :-D
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 29 čer 2013, 22:54

pf dneska jsem celý den vytahoval posilovač z auta. Matky na čepech zarezlé, závlačky zarezlé, čepy zarezlé a ještě se mi je podařilo zničit při vytahování (uvolnil se mi jeden). Nu což... konečně důvod dát nové čepy (originál Mazda, doufám že budou jezdit dalších 10 let :-) ). Táhla jsem nechal, byly ok - žádná vůle. Jenom jsem jedno namazal, kloub chodil s odporem. Vyměněná jedna hadička na posilovači, která už byla notně zrezlá (a polovina z ní mi zůstala v ruce), takže doufám, že byla příčinou úniku.

Krom toho jsem na zkoušku dal do auta originální sání s rezonanční komorou... zajímavá změna :-) auto jede citelně lépe odspodu - takže si ho asi nechám, přece jen se spíš pohybuju v nižších otáčkách. Naproti tomu jsem vyzkoušel i úplně zkrátit sání (pouze jedno 90° koleno, váha, filtr) a nebyl jsem vůbec spokojen. Auto jede pocitově hůře, ale nejhorší je díra ve výkonu kolem 5000-6000 ot.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod Vavris » 30 čer 2013, 13:35

Zajímavý poznatek - nemáš někde přesnou fotku toho, jak jsi to měl? Vím, že už jsem někde viděl nebo četl o podobné úpravě, kdy měl majitel filtr (nebo spíš nějakou komplexní AI sadu) skoro těsně u klapky a docela si to pochvaloval...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod George » 30 čer 2013, 13:40

já teda mám Autoexe / Gruppe M sání, který je taky jen 90° koleno a hned váha vzduchu a filtr a žádný díry ve výkonu jsem si nevšiml, spíš naopak. Čim kratší sání uděláš, tím víc se ti výkon posunuje do vyšších otáček

Obrázek
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod MAXsport » 30 čer 2013, 13:43

Taky mě to celkem překvapuje, tady je dokonce z brzdy stock vs. short ram vs. ebay CAI

http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=468178

Ale zase, furt se tu bavíme o neupravené jednotce, kdyby se k tomu byla jednotka, tak výsledky budou markantnější.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 30 čer 2013, 14:46

Jo taky mě to právě překvapilo :-) jsem chtěl vyzkoušet jak to skvěle pojede, když tam bude kraťoučké sání a ono nic :-)
Měl jsem to skoro stejně jako George - jenom jsem měl ten filtr na pravou stranu abych nemusel řešit dráty k váze. Možná jsem tam měl nějakou netěsnost nebo tak.. uvidím... ještě provedu nějaké testy až bude čas a počasí.. a zkusím i něco změřit pomocí gpsky.
Chápal bych, že to odspodu trošku hůře táhne a přesune se výkon do vyšších otáček. Ale ta díra mě docela překvapila, bylo to opravdu znát. Tak nevím čím to...
OEM sání mě docela zaujalo jinak, o něco lepší výkon na nižších otáčkách. Na maximu to bude asi určitě horší než krátké sání, ale uvažuju nad ním docela, motor se mi pocitově lépe řídil, měl trošku jinou odezvu...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod jiri.l » 01 črc 2013, 00:22

Nejsem zadny inzenyr, ale kdyz jsi ho mel natocene doprava, tak nesalo to horky vzduch od chladice/motoru? Vlevo jako na obrazku je to totiz hezky za svetlem, kde toho horka moc nebude.
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 35 návštevníků