Tak jsem uz bez mx5 v cesku, je mi smutno, takze to tady updatuju
Naposledy bylo jakstac hotovo pod kapotou a interier byl vsemozne po baraku...
Takze v interieru bylo treba zadratovat, coz byla legrace
Vsechno jsem teda pridelal a v tomto stavu jsem pripojil laptop, zkontroloval a zkusil nakopnout. Nebylo to ale tak jednoduche (jak jinak sakra ze), emanage komunikuje akorat s windows xp, coz mi nejakou dobu trvalo zjistit... no a spolubydlici vlastni pre historicke vaio (takove to, jak to ma obrazovku spise vyssi nez sirsi haha), takze jsem natah kabel, pripojil nabijecku (bez nabijecky se ten laptop skoro ani nezapnul) a mohl jsem zacit carovat...
Nic moc se nestalo - lepe receno auto chtelo startovat, ale benzin nikde. Tak jsem trochu poprehazel draty ke vstrikum a tadaaaa, zabublala. Sice dost strasne, ale zabublala
smes bohata, casovani v prdeli atp. Takze jsem si trochu pohral s mapama a uvedl ji do jaksi provozu schopneho modu. Tady jeste jedna fotka ze mista ridice - jde tam videt Turbo XS knocklite, ke kteremu jeste neni senzor, takze neni funkcni, ale do interieru jsem si to uz dal, kdyz jsem vymyslel, jak ty vsechny ciparny po tom interieru rozmistim. Ten knocklite najit byl taky pribeh sam o sobe. O ruznych techto zarizenich jsem toho precetl kupu a budto nefunguji tak, jak maji a nebo stoji neskutecnou kupu penez. No a pak je tady tohle, ktere se ale uz prestalo vyrabet, takze neni k dostani. Pak jsem jednoho dne odevzdal esej (po tydnu a neco psani), ze srandy jsem se podival na ebay a frajer v uk mel jeden na prodej v aukci. Tak jsem mu napsal, domluvil jsem se s nim na bin cene a byl muj
sranda jak se to tak obcas semele... bylo mi umozneno se odmenit za dobre odvedenou praci
Tady je na miste budget filtr, ktery Jordan vyhrabal nekde ze sklepa
muj kn se tam nevesel, protoze byl moc dlouhy - na tom se jeste pracuje...
Od te doby jsem si hral s mapama... tim, ze jeste neni ten knock light funkcni, tak jsem docela dost zpozdil casovani, kdyby nahodou. Smes je spise bohata, porad se s tou emu seznamuju, co vsechno jde a co ne a jak se vsechno dela, takze poradne mapy jsou ve vyvoji
A hlavne mi spolubydlici nainstaloval do pocitace virtualni windows xp, takze muzu ladit pomoci sveho pocitace, kteremu baterka vydrzi, takze konecne jsem mohl vyjet se zapojenym pocitacem a trochu to posunout do lepsiho levelu.
Takze co ted krome map? Zjistil jsem, ze se mi nespina ventilator na chladici, za coz nejspis muze senzor teploty chladici kapaliny (takovy ten vepredu) - kdyz jsem totiz ukostril ventilator a otocil klickem, tak se rozficel... takze jsem ted nejakou dobu jezdil s ventilatorem proste zapnutym
moc jsem tomu za usi zatim nedaval, protoze je na tom jeste kupa prace, ale z toho, co jsem najezdil muzu rict, ze to proste jede jako ---
, jinak to rict ani nejde (a snazil jsem se najit jine slovo, neuspesne).
Dale: (na poradi nehledte, psal jsem jak mi to prislo a porad pridavam veci, abych pak na nic nezapomel)
1. nejspis velky chladic
2. udelat konecne reroute - na ten uz jsem mel vsechny dily (pak udelam nejake fotky a seznam, pokud bude mit nekdo zajem), jen mi v te zaslepce chybi dira a zavit na senzor, takze zaslepku mam ted sebou doma a jak dorazim do ostravy, tak ji trochu poladim.
3. jeste studenejsi svicky - kdyz by mel nekdo nejaky tip, sem s nim!
4. v neposledni rade pro jistotu ukazatel teploty vody/oleje, ktere budou muset byt greddy, aby mi ladily s budikem tlaku, takze jeje, treba na to pres prazdniny nejak schrastim a dostanu je nekde koupit
5. a vymyslet nejake lepsi reseni na uchyceni tech budiku, dost me ty ebay drzaky stvou, jeden drzi dobre, druhy spatne, trcej tam draty a vypada to dost boro, ale co uz no
6. bosch senzor klepani k tomu knocklite a shromazdit vsechny dily k jeho uchyceni na bloku
7. nechat vycistit vstriky ultrazvukem - ty mam taky sebou - mel by nekdo nejaky tip na spolehlive misto?
8. pridelat water cooling na turbo (koukal jsem, ze lidi na to vesmes kaslou u techto prcku, ale neuskodi to ne)
9. vymenit remen k alternatoru, ten muj uz zacina mit dost
10. pridelat muj shiny catch tank B-) haha
11. nandat torsen - pokus cislo 1 se nevydaril - vsechno bylo z auta dole, jen jedna poloosa nesla za boha sundat!!! Jedna proste sup ven, skoro sama, druha vubec ani za nic. Zase jestli ma nekdo nejaky napad jak s tou mrchou ven, tak sem s nim!
12. lepsi filtr, nejaky mini kn by to chtelo
Jeste tedy jedna fotka interieru ne z mobilu - dodelane kolecka!!! Interier prosel par zmenama... menil jsem kolecka, packy, furt sem a tam, az jsem to udelal takto, vsechno lestene, cerne ssr mesh a puvodni cudliky - ty packy jsou z nerezu, takze ke zbytku doplnkum, ktere jsou hlinikove/lestene, se nehodily.
A tady pod kapotou... jak vidno, tak me ta moje siroka paleta barev natolik deprimovala, ze jsem citil potrebu si vsugerovat, ze nobody cares
Tady je downpipe uz omotana termo paskou... samozrejme kazdy normalni clovek takove veci omotava, kdyz jsou dole z auta. Jen ja jsem potreboval nechat tu vht barvu vypalit a pak omotat, takze jsem to omotaval na aute - tolik sprostych slov. Ja snad za tu dobu i vymyslel nejake nove, no hruza, ale nakonec vse ok na miste a rozdil jde poznat, jde na tom ruka nechat
Rozpera je bohuzel pryc (neobrecel jsem ji, ale byl jsem trochu smutny, to jo), protoze nepasovala se sanim, takze casem poridim jinou...
EDIT: jeste par random obrazku, co jsem nasel ruzne v mobilu...
Jedna z uplne prvnich jizd po instalaci
Tady lestici akce
Jordan si poridil advany (budou bronzove), takze jedna u nej u baraku - asi uz to niz davat nebudu
Na seznam veci, co musim udelat, nez odjedu zase domu, jsem si napsal, ze se musim jet projet top down! Takze vysvitlo slunicko, bylo hezky teplo = winning
A tohle uz tesne pred odjezdem... poradne nafouknout gumy, at se mi neudelaji plosky za tech par tydnu
a taky jsme ji poradne umyli a navoskovali (kamarad pomahal, diky bohu, jinak bych to delal cely den), aby kdyz na ni budou ted srat racci, tak at ma svoji bublinu of not giving a fuck.
Jeste interier
A uplne posledni.............