Jak jsem se k Miate dostal ja? Jednoduse, koupil si ji kamos a uz dlouho jsem koukal po nejakem malem peknem kabriu. Rozhodoval jsem se mezi MX5 a Z3 ale pak mi kamos rekl, ze vi o jedne, kterou prodava clovicek z firmy
DiCompRacing, tak jsem se jeli mrknout. Auto se mi libilo, motorove suprove, ale pri blizsi prohlidce jsme zjisitli prohnily nosnik vepredu a nahnile prahy. Slovo dalo slovo a po nejakem jednani jsem tam auto zanechal s tim, ze kluci ho daji dohromady.............no a tim zacala 8.5.2013 dlouha cesta..........jinak se omlouvam, ale budu to psat trosku zpetne, co se delo a jak slo v odstupech, i kdyz to sem budu flakat vse dnes
A co to mam:
1,8i 16V 104kW (prej s vyfukem 107kw) - 140PS, rok 2000, 6-ti kvalt, LSD diferencial, auto pochazi z Nemecka, je to NB, ale svetla a naraznik jsou z NBF
Výfuk Greddy catback - zvuk hezký, ne moc uřvaný od pohledu neseriovy.
Stavitelný podvozek H@R, 16" kola Keskin, pneu 215/40/16
K vybave jinak klasika, svetle hnedy kožený interiér,interiérové doplnky Nardi ve dřevě, rám Cobra (poradny ram, za ktery to auto i odthanete) Proti standardu má 6Q převodovku a LSD diferenciál,
Po dovozu udelané nové rozvody vč vodní pumpy a náplně, takžtéž nové desky a kotouče, repase třmenů v předu i vzadu, tyčky stabilizátoru