George: 1.6 evo orange NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod kousmen » 12 čer 2013, 19:24

To sis půjčil od Ryby? Taky mi to vrtá hlavou čím dál tím víc. Ale ještě víc tadlencta blbůstka - http://www.rhdjapan.com/media/catalog/p ... Image1.jpg
Jo a nechtěl bys to ukázat spíš zespodu? :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 12 čer 2013, 19:26

ne, vyhazuju posilovač, tak mám odpojený řízení a kolo jsem tak vytočil jen z legrace :) nicméně budu dělat něco pro zvýšení úhlu do budoucna
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod MAXsport » 12 čer 2013, 20:30

kousí, co to je? To je rejdovej čep?

Jinak nějak nevidim smysl v tom, proč zvětšovat úhel, když to neni žádný drift speciál :|
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Pavel260 » 12 čer 2013, 20:35

max taky nevidim smysl v porizovani tvrdsich silacu ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 12 čer 2013, 21:10

Asi tak jak pise pavel, zvetseni rejdu nijak neovlivni jizdni vlastnosti ani pohodlnost ani hlucnost, tak nevidim duvod proc to neudelat, kdyz to mam rozebrane.
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod kousmen » 13 čer 2013, 06:25

Max: http://clubroadster.net/vb_forum/57-pub ... d-137.html
Mě jde hlavně o zbavení se bump steeru, ale ty iConcepty mě taky trošku v hlavě vrtají...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 13 čer 2013, 11:31

přišli nějaký věci na údržbu

Obrázek

a řízení bez posilovače je na místě, takže je o dalšího příživníka míň. Rozdíl ve váze je zhruba 5,5kg plus držák na motoru, který jsem nevážil.

Obrázek

Obrázek
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Rudy » 13 čer 2013, 12:21

Od kedy mám auto sa chystam dať dole remeň a skúsiť či ma nebude vytáčať bez posilnovača... určite napíš či to je v malých rýchlostiach nepriemne tuhé

Kvapalinu si len vylilal a zaslepil diery alebo si vo vnútri zrušil aj piestnicu? respektíve je tam rozdiel keď to len zaslepíš a keď vo vnútri zrušíš všetky krúžky?
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 13 čer 2013, 12:28

když jen sundáš řemen, budeš kromě kol přetlačovat i tu kapalinu. Já to komplet rozložil a odřízl tu pístnici. S autem se projedu až tak za dva týdny, ale určitě napíšu, jaké to je
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod radep » 13 čer 2013, 12:42

Když jenom sundáš řemen, tak to neutáhneš rukama ten volant :)
Jenom vylitím oleje a zaslepením (vratná změna), se vyřeší problém s přetlačováním oleje, ale ještě pořád budou drhnout pístky o stěny.
Rozříznutím se dosáhne prý nejlepšího pocitu z řízení, relativně srovnatelného s jízdou bez posilovače na NA (relativně, není to prý úplně ono, ale mělo by to být přibližně).
V usa na forech se o tom docela psalo... na Fylingmiata mají návod jak to provést... Jestli neseženu posilovač tak ten svůj asi taky kuchnu... resp počkám na reference Georgeho a možná ho kuchu i tak :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků

cron