miata von igor

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 19 čer 2013, 07:59

Ono hřeje prakticky vždycky :-) Ale nejvíce to zhoršuje to těsnění pod řadičkou - většinou bývá už špatné.
Jinak tam prakticky žádná izolace není, je středový tunel a pod ním vedle tvé nohy vede výfuk :-) Těsnění mám vyměněné, výfuk omotaný páskou a stejně je mi horko na nohy :-) ale je to lepší než když to nebylo.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 05 črc 2013, 14:13

Tak to tesneni kolem paky je spatny, sezrany jak od mysi :). jen otazka, jsou to tyhle dve a meni se obe jo? http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... a39ed437c1.
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 05 črc 2013, 14:18

Jo to je přesně ono, mění se obě dvě. (btw zrovna je vypsaný group buy z IL)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 05 črc 2013, 15:14

ja vim,proto kladu dotaz. a dik!
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 02 srp 2013, 07:44

Někdo se mi mstí, to není možný jinak..
Nahodil jsem novej chladič a přehřívání přestalo. Teplota je sice stále za půlkou ukazatele,ale nikam se nehejbe. Fotky dodám, ztratil se mi někam foťák momentálně. Chladič jsem koupil nakonec tento http://www.ebay.com.au/itm/ASI-42mm-alu ... af5&_uhb=1 (teď mě rozcupujte za ebay shit:)). Ale sedl tam jak prdel na hrnec, jednání s prodejcem maximálně vstřícný, rychlý bez problému. Po netu jsou na ASI docela dobrý recenze, takže tak.
Proč ale píšu někdo se mi mstí? Nechal jsem přeměřit tlaky ve válcích a ejhle. 3 válce tlak kolem 9 bar, 4. jen kolem 7. Mechoš říkal těsnění pod hlavou, kroužky vyměnit, ale že když to jezdí ať jezdím a nehrabu dotoho. Nejsu žádnej expert, takže nevím vco tohle může vyústit. Bojím se, aby se to někde nepřidřelo bo tak. Co byste dělali vy? Těsnění pod hlavou, kroužky vyměnit? Popřípadě přebrousit a znova přeměřit? To v případě, že nebude motor evidentně KO?
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Winie » 02 srp 2013, 08:50

no prave diky tomu tlaku je mozna ta vyssi teplota oleje, takze si sice vyresil problem s teplotou, ale evidentne tam bude jeste jinej problem, nejspis ti ten olej bude taky mizet, diky spatnymu krouzku a ta teplota bude diky horsimu treni ve valci. Osobne bych letos dojezdil a pres zimu udelal GO. Muzes ve finale zkoncit tak, ze ti motor zdechne nekde 100km od baraku a nebude mozny ho uz zgeneralkovat. Takze budes schanet novej blok. Za mě: příliš mnoho rizika, za relativně málo práce.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 02 srp 2013, 09:16

Jo, mechoši rádi takové věci říkají :-) pro tebe bohužel.
Beru-li v potaz nejhorší možnou alternativu, tak se ti díky teploty porušila ovalita válců, nebo jinak poškodily stěny. Zhruba řečeno vím o čem mluvím, protože se to stalo i s mým motorem :-(
Rozebrat motor, vyměnit těsnění a kroužky je pak zcela zbytečná práce. Pár stovek km to sice bude fungovat, ale pak se situace možná ještě zhorší oproti současnosti. Je potřeba ten motor kompletně rozebrat, proměřit všechny válce na ovalitu. Když není v mezích, tak válce vybrousit na větší rozměr, koupit nové větší písty, kroužky atd... Udělat kompletní GO.
Jestli nemáš nějaký fakt prověřený servis, tak ti mechoši většinou rozeberou motor, koupí nové kroužky, válce nahonují svým amatérským přípravkem co mají jako násadu na vrtačku a nechají si za to dobře zaplatit :-) (praxe z autorizovaného Renault servisu mimochodem).
Kompletní GO můžeš počítat finančně kolem 30-50k (myslím, že jsem se vlezl do 30, ale dělal jsem si skoro všechno sám - krom výbrusu, díly jsem si scháněl sám v zahraničí).
Samozřejmě... třebas budeš mít štěstí a bude to nějaká prkotina, jako třeba to těsnění pod hlavou. Ale to by se pravděpodobně projevilo i jinými příznaky (natlakovaná voda, bublinky z chladiče atd). Nicméně tak jako tak je potřeba rozdělat motor.
Asi bych se spíše kouknul po jiném motoru :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 02 srp 2013, 09:59

inzerat: prodam krasnou mx5 1.8 v top stavu :)

jinak to cos ted psal mi vcera rekl i borec co se zabejva diagnostikama motoru. Ale ja tomu furt nechcu verit..Ted v sekci inzerce borec prodava 1.8 motor,otazka v jakym stavu ze.aby to nebylo z blata do riti. existuje nejaka jina moznost jak zjistit jak natom motor je nez to cely rozebrat?endoskopem se dovnitr kouknout nebo tak neco?
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 02 srp 2013, 10:37

Upřímně... více méně žádná... jenom provoz :-) domluvit se s prodávajícím, jestli dá záruku na smlouvu třeba.
Řeknu ti to takhle, moje auto, když jsem ho kupoval... motor naskočil na brnk, žádné problémy v chodu, plynulý zátah, výkon, žádný kouř z výfuku, teplota v pořádku, tlaky ve válcích v pohodě, olej v něm bylo dost, vody taky. Vůbec nic jednoduše.
Akorát byl taky uvařený a vyměněné kroužky (pouze kroužky, těsnění hlavy). Po 10 000km (po roce) se spotřeba oleje neustále zvedala až kdesi k 1l/1000km (možná víc... doléval jsem olej 1x týdně). Po rozebrání jasná věc, ovalita válců špatná, písty špatné, klika špatná... Bývalý majitel se k tomu postavil celkem dobře, dal mi nějaké odškodnění i po roce, kdy už se na mě mohl dávno vysrat. S tím, že mu všechno zařizoval nějaký servis včetně dovozu a opravy a stálo ho to hodně peněz.
K dotazu - můžete maximálně změřit tlaky, ty něco napoví... ale taky můžou být úplně v pořádku a stejně bude žrát olej, nebo bude chycený na ložisku, cokoli. Jediná diagnostika je rozebrání a změření válců, kliky atd, nicméně i to je dost velká investice do dílů a práce a nevyplatí se.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 02 srp 2013, 11:26

Jediná diagnostika je rozebrání a změření válců, kliky atd, nicméně i to je dost velká investice do dílů a práce a nevyplatí se.


tomuhle ted uplne nerozumim.narazis na zkousku pred koupi "novyho" motoru jo?
jinak teda at si ujasnime postup. Nechat motor rozebrat a premerit ovalitu valcu. Z toho vyplynou dve cesty -- bud to bude dobry=vymeni se jen tesneni hlavy,krouzky a sesroubuje zpet....no a nebo nastane ta pravdepodobnejsi varianta ovalita vprdeli= vvybrus,novy pisty,proste GO.
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 98 návštevníků