Něco málo k plánům...
Momentálně chci vytáhnout posilovač a zřejmě vyměnit i čepy řízení a táhla + měchy. Vypadá to, že mi teče trubka vracející olej do nádržky, tak doufám, že bude dostačovat výměna za tu z IL. A když už se do toho hrabu, tak si myslím, že ty čepy budou dobrý nápad.
Na podzim půjde převodovka ven, výměna za jinou (vstupní ložisko hřídele vydává strašné zvuky, navíc už se mi pocitově hůře řadí 2ka, předpokládám že synchron)... Nová spojka a zvažuju jestli jít do odlehčeného setrvačníku? Vyplatí se to? Setrvačník IL (6.1kg) vyjde asi na 9000,-, setrvačník F1 (5.3kg) asi 7000,-. Máte někdo zkušenost s odlehčováním? Spojka asi standard od Exedy. Nebo se za ty prachy na to vykašlat a dát buď oem nový, nebo ten starý nechat zbrousit?
Dále na zimu chci vytáhnout nápravy, odrezit, nastříkat barvou + nové tvrdší silentbloky od IL.
A vyměnit kosti stabilizátoru, včera jsem s hrůzou zjistil, že už vpředu jezdím bez stabíku
mě se zdálo, že se mi nějak houpe kastle v zatáčkách
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)