Tak panove a damove, auto uz jezdi. Bylo to stesti v nestesti.
Nestesti: Motor nakonec musel jit ven a delala se generalka (hlava,ventily,krouzky atd.)
Stesti: pisty novy atd nebylo potreba. Ovalita byla prej supr,steny valcu pohoda.
Mam nejaky fotky,pak je sem prdnu. Dalsi "problem" zakarbonizovany uplne vsechno a to fest. Vysledek neco to stalo,ale ne uplnej nesmysl a auto jezdi. Musim to ted setrit a jen tak solichat, zadnych 7 tisic
. Borec co mi to dela je slusnej, delal fotky on v prubehu i me zval se nato podivat..Po 2000 km plus minus vymenime olej a cvicne premerime tlaky jak to vypada.
Dalsi bude nasledovat podvozek (tlumice novy a asi i silentbloky atd) plus bude muset ven prevodovka. Jsou spatny synchrony nejspis. Nacpat tam pod tlakem 3ku nejde vubec,clovek musi nezne..Ale snad uz nic vaznyho.
Jinak jaky tlumice je tema na tisic stran a bylo to tu promilany vsude mozne. Ja se jen chcu zeptat,mate nekdo zkusenost s Koni yellow? Moc se mi libi filozofie stelovani tuhosti a ne vysky. Coilovery komplet stelovaci asi nechcu.
Tento vikend jsem se vratil z holandska a belgie a ejhle naco sem narazil pri prochazce po Brugach? viz foto
. Mam tusak ze to byl TopGear,vsude range rovery s britskejma spz. Ale Jerremyho sem nevidel