Brzdy zajeté dneska projížďkou po beskydech s klubem
Při normální jízdě (ale mají najeto zatím jenom 200km) po městě jsou trošku takové nevýrazné. Řekl bych, že o něco lepší než DSPerf, nicméně není to natolik zajímavá investice (přece jen stojí skoro 2x víc). Navíc začaly pískat
doufám že to přejde... Takže za studena je člověk nevyužije moc... podle toho co očekáváte - nebrzdí vůbec špatně, naopak! Jenom tím chci říct, že DS Performance jsou podobné. Hold na popojíždění nejsou určeny
Nicméně... při projížďce cestičkama do a z kopce v beskydech se předvedly perfektně
hlavně cestou z kopce - čím více se brzdy rozehřívaly, tím více se zakousávaly do kotoučů... a to tak, že čumák auta letěl dolů k cestě, až jsem měl strach o nárazník (což znamená, že bych měl upgradovat podvozek
). Něco takového jsem nikdy nezažil v Mazdě se starými brzdami a to jsem párkrat absolvoval krizové brždění nadoraz (čemuž se dnešek ani neblížil).
Takže obrovská spokojenost s tím, jak se brzdy dokážou vypořád s rychlostmi nad 100km/h. Tam kde obyč desky začly měknout, tak Hawk se přitvrzují a začínají se zakousávat silněji a silněji.
Řekl bych, že s nimi budu spokojený
jenom doufám, že se ještě trochu zajedou a přestanou pískat (zkusím je ještě namazat ve třmenech, snad to pomůže)
ridehenry: Jo v pohodě, když padnou teploty, tak přesedám do zimního auta BMW
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)